10 SKYRIUS

222 8 0
                                    

- La tequila?1- paklausė vaikinas atsisėdęs šalia manęs ant kėdės prie baro.
- Ką?- Atsisukau ir pamačiau tą patį vaikiną-barmeną, kuris pylė man tekilos, nužiūrinėjo.
- Klausiu ar gersi tekilos?
- Aha.- jis rankos mostu pakvietė barmeną ir užsakė du tekilos. Kai padavėtekila jis padėkojo ir vėl atsisuko į mane.
- Tu labai graži.- pradėjo kalbėti angliškai. Ir aš tuoj džiaugiausi, nes šiuo metu niekaip nesugalvojau ką pasakyti prancūziškai.
- Ačiū.
- Tu ne prancūzė?
- Ne. Aš Meksikietė ir Amerikietė.
- Turi dvi pilietybes?
- Aha. O tu prancūzas?
- O kaipgi kitaip. Aš Tristanas.
- Melisa.
- Tu dainininke tiesa?
- Taip. Viena iš mano sričių - dainavimas.
- Viena iš daugelio tiesa?- aš įdėmiai pasižiūrėjau į sėdintį vaikiną. Ir niekaip nesupratau kaip taip greitai spėjo nukrypti tema. Nuo dainavimo iki...
- Būtent.- pridėjau stikliuką prie lūpų ir vienu mauku viska išgėriau. Tuomet pakviečiau barmeną.- Un de plus.2- barmenas paėmė butelį ir pripylė dar vieną stiklą tekilos.- Merci.3- pasakiau kai padavė man tekilą.
- Kur taip skubi? Tu geri ne vandenį, o tekilą.
- Aš ne kvaila, žinau ką geriu!-užrikau, bet niekas negirdėjo išskyrus jį, nes
muzika buvo labai garsi. Tristanas iškėlė rankas į viršų.
- Gerai. Nesikarščiuok taip.- kiek patylėjęs pridėjo.- Nors man tokios patinka.
------------------------
1 Tekilos?
2 Dar vieną.
3 Ačiū.

Viena naktis - naujas gyvenimasTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang