40. Dopis

16 1 0
                                    

19.3.2020
02:33

No, takže...
Lidstvo nyní evidentně rapidně panikaří.
Všichni jsou zabarikádovaní doma.
Nebo jako můj otec to berou až moc vážně a všude nosejí roušky, jako kdyby jim to mělo nějak pomoct.

Můj osobní názor...
Roušky jsou podle mě naprosto k ničemu, protože přece jenom vám tak 50% lidí řekne, že vás stejně před nákazou neuchrání.
Vláda navíc tím nařízením všude nosit roušku lidi znepokojila ještě mnohem víc, než bylo vůbec nutné a ty jejich proslovy:

„Není třeba panikařit."
„Zachovejte klid."
Jsou jim nyní úplně k ničemu, protože lidi stejně panikaří. Navíc už evidentně platí i takové pravidlo, že pokud na celou tuto věc vyjádříte svůj názor. Jako jsem to udělala dnes já doma před otcem. Tak máte dvě možnosti. Buď budou všichni v okolí souhlasit a nebo dopadnete jako já.

Dozvíte se, že váš názor vašeho otce neskutečně sere, jen z toho důvodu, že vy prostě nepotřebujete všude nosit blbou roušku, která vás podle doktorů stejně neochrání. Chápu, je to ohleduplné. Ale to si fakt musím brát roušku i na místa, kudy projde tak jeden člověk a to ještě několik metrů od vás?

Navíc, ještě kvůli těm opatřením vlády se lidé k sobě nyní bojí biť jen přiblížit. Takže to teďkon vypadá tak, že se všichni všude nesnášejí a když stojíte s někým blízko sebe, tak na vás koukají jak na debila světa. Protože prostě stojíte blízko u osoby, kterou znáte a nemáte roušku.

Ať žije panika lidi!
A taky davové bláznovství!

Dřív to bylo:
„Nemás IPhone?"
„Jsi nula."

Dnes to je:
„Nemáš roušku a máš jiný názor?"
„Jsi zasraná svině."

Takhle funguje nyní celý tenhle svět. Kdokoliv nemá roušku, je automaticky ve společnosti odpad a lidi se na něj budou koukat skrz prsty.
To stejné, když máte na roušky názor, že jsou k ničemu. S pravděpodobností naserete tímto svým názorem všechny lidi ve svém okolí.

Lidi se narodili, aby soudili.
A všichni, kdo nemají stejný názor jdou proti nim.

Dopisy ToběKde žijí příběhy. Začni objevovat