41. Dopia

25 2 2
                                    

8.5.2020
15:42

Takže aby jsme to tak hezky shrnuli. Karanténu přežívám. Tedy moje tělo jí přežívá. S myslí už je to horší. Vlastně kupodivu tak nějak všichni, kteří by mě mohli držet při mojí hezké psychice se mi neozývají.

Ano, najdou se i světlé vyjímky, ale to jsou prostě jen ti, kteří jsou na tom tak nějak podobně a stýská se jim po mě.

Tak další věc. Nejlepší pocit, když jste se měli stěhovat, ale pak přitáhla karanténa, obchody zavřeli a vy jste si museli sednou na prdel a jenom čučet do stropu.

Ano, pro ty, co to neví nebo jsem se nezmínila se budu stěhovat. Budu se stěhovat na místo, kde jsem žila první 3 roky mého života a z toho místa si pamatuji velké nic. Tedy kromě kuchyně, ta je mi trochu povědomá.

Jinými slovy budu hodně balit, hodně uklízet a snad začnu znovu. Ano, někdo si řekne:
„Jen se stěhuju. Nic se neděje."
Ale já to beru trochu jinak. Beru to jako novou šanci si vytvořit lepší vzpomínky. Vytvořit svůj lepší svět.

Prostě vypadnout z jednoho místa do druhého a zároveň běžet další závod. Lidi si obecně myslí, že to Bůch jim určil takovou cestu. Já na boha nevěřím. Věřím na karmu a osud. Nic víc v tom není.

Prostě takový jaký máte napsaný osud, tak tak se to stane. A jesti jste svině, jako moje maličkost, rozhodně dřív či později se k osudu přidá karma. A to teprve začne ve vašem životě zábava. Jeden by se s tolik smůly, co mám já zbláznil. Ale já jsem já.

Takže tu smůlu, osud a karmu vezmu za ruku a dám si s nimi zmrku.

Dopisy ToběKde žijí příběhy. Začni objevovat