5.9.2020
01:28Zdravím Vás všechny, jenž přežívají v tomto období Korony. Bohužel, mě korona dostihla v podobě mé sestry, která se nakazil bůh ví kde. Dneska jedu na testy, bohužel, a i když bude zasraný výsledek negativní, karanténu mám danou do 9.9.
Korona si Vás prostě najde všude a nezabrání tomu ani ta zasraná rouška, ve které se polovina lidstva jednou udusí. Tolik k mému optimismu. Jelikož jsem řekla, že mi nikdo nic nebude strkat do nosu, tak uvažuji nad tím se raději dobrovolně oběsit, než jet na ty testy. To mi bohužel asi neprojde.
Dále.. Taky máte takového toho jednoho kamaráda, co je ve vztahu, který nemá absolutní smysl, vy mu říkáte, ať ten vztah vzdá, ale on argumentuje tím, že je prostě zamilovaný??
Ano, ano. Přesně takovou kamarádku mám a já jsem ta, co jí říká, aby ten vztah vzdala. Já sama jsem nikdy pořádně zamilovaná nebyla, tak to moc nechápu, ale no comment.Nyní v této době ani nemám na nikoho crush nebo tak něco. Vlastně jsem nějaké pocity k někomu měla. Znáte, hlavně kluci, takovou tu sračku, že když holce nebudete odepisovat, že vás bude chtít víc a víc??
Ano, tak přesně tohle mi naprosto vadí. Už jsem tady jednou psala, že nesnášim psát první a nebudu s tím začínat.Každopádně, tahle sračka, kterou si myslí tak polovina kluků spíš tu holku odradí. Jakože fakt hodně. Protože si začne myslet, že už ji nemáte rádi, není zajímavá nebo máte prostě jinou. A když se s tou holkou denodeně nevídáte, tak je nejlepší jí to vynahradit přes zprávy. Ale pokud uděláte takovouhle sračku, tak holka řekne, papa, a nazdar. Nikdo se s Váma nebude piplat. Když vy nestojíte o ní, ona nebude stát o Vás.
Nikdy nepíšu první!
ČTEŠ
Dopisy Tobě
RandomJsou to dopisy, které jsem dokázala složit z pocitů. Vlastně ani nevím, proč jsem to psala právě sem. Ale jedno vím jistě. Tohle píšu, protože se potřebuji svěřit. Píšu to, protože psaní mi jde lépe než mluvení. Neprosím vás o lítost, prosím o tic...