5.11.2020
17:26Někdo tomu říká Lockdown. Pro mě a spoustu dalších spíše noční můra. Nemůžete dělat skoro nic. Jen sedět doma na prdeli a dělat školu. Upřímně, kdo dělá školu 24/7 je u mě naprostý cvok.
Ano, jsem se školou pozadu, ale dokážu si to doplnit. Jen prostě taky chci mít klid, no ne?Jinak tedy. Vánoce se pomalu, ale jistě blíží. Všude už zase jsou ty plakáty a vánoční ozdoby. Světýlka a já nevím, co všechno. Spoustu lidí, normálních lidí, už pomalu schání všechny dárky na Vánoce. A pak jsou tady lidi, nenormální lidi, kteří budou shánět dárky, až budou moct zase svobodně ven a nebo na poslední chvíli. Já jsem ten druhý typ. A nebo tedy dávám dárky neskutečně moc dopředu a nechávám ty lidi, aby je rozbalili až na Vánoce a celou tu dobu čekali.
Jinak, tedy, polovina lidí, co znám mi občas napíšou, to jo. Nechci někoho tady z nich nějak urážet. Jsem ráda, když mi napíšou, ale ta osoba, po které se mi nejvíce stýská mi ještě nenapsala. Pořád jsem to byla jenom já. A teď nevím, jestli to je až moc otravné nebo něco. Vlastně nikdy nepíšu první z důvodu, že snad toho dotyčného otravuji. Všichni chápeme jak to myslím.
No, takže mi chybí spoustu lidí, hlavně ten jeden, ale s ostatními jsem se neviděla už podle mě sakra dlouho. Takže je to takové hrozně debilní. Osobně s lidmi nejraději chodím do kaváren a takových podobných podniků. Jelikož je ovšem teď všechno zavřené, tak se mi moc nikam nechce. No prostě zmatek nad zmatek. A jak to máte vy? Taky se Vám stýská po tom jednom člověku, který Vám nepíše?
Čekám na odpověď✨
ČTEŠ
Dopisy Tobě
AcakJsou to dopisy, které jsem dokázala složit z pocitů. Vlastně ani nevím, proč jsem to psala právě sem. Ale jedno vím jistě. Tohle píšu, protože se potřebuji svěřit. Píšu to, protože psaní mi jde lépe než mluvení. Neprosím vás o lítost, prosím o tic...