Pov. Lynn
'Ja mam, ik kom al!' Roep ik van boven. We zijn gisteren verhuisd en vandaag gaan we een kleur voor mijn kamer uitzoeken. Ik sta op en loop de douche in (die gelukkig al wel af is) trek mijn kleding uit en ga onder de douche staan. 'Lynn!' 'Ja mam?!' Roep ik terug. 'De praxis is zo al open hè!' Okay... ik sta rustig te douche en dan wordt geroepen dat de praxis al open is! Dit irriteert mij zo. 'Maakt het uit, hij is nog de heledag open.' Roep ik. Ik was mijn haren en stap onder de douche vandaan, kleed me aan, en doe wat mascara op. 'Eindelijk daar ben je.' Zucht mijn moeder. Alsof ik verdronken ben onder de douche. 'Hallo mam! Ik.ben.15.' Ze negeert me en geeft me een croissantje en wat sinaasappelsap. Als ik klaar ben poets ik mijn tanden en we stappen in de auto, op naar de praxis!
Pov. Luuk
Ik word wakker, shit het is al 2 uur! Ja, nu denk je misschien wat? S'middags? Ja s'middags. Ik trek een jogingbroek aan en loop naar beneden. Er ligt een briefje op tafel: Hi schat, wij zijn even naar de verjaardag van Eva toe (die kennis van ons) hier tien euro om eventueel nog iets te doen een vakantiebonus ;) groetjes pap en mam.
Okay en wat moet ik nu doen... 'ehm middageten?' Zeg ik tegen mijzelf. Ja dat ga ik doen. Ik doe de koelkast open, 'shit niks in huis dan maar een hotdog bij de Hema kopen.
Pov. Lynn
'Kijk mam die licht blauw is echt vet mooi! Perfect bij het behang wat ik heb uitgezocht. Of wacht toch die?' Mijn moeder zucht. 'Ik ga even een boormachine voor je vader zoeken, ik zie je hier zo dus.blijf.hier.'zegt mijn moeder. Okay dus ik heb behang: beige met een klasieke motief erop. Dan doe ik er licht blauw bij dan blijft het licht. Ik ga op mijn hurken zitten en pak zo'n kaartje met verschillende kleuren. Ik sta op en bots tegen iemand aan 'kijk toch is uit joh! He ziet toch dat hier iemand staat echt waar kijk uit je doppen!' Schreeuw ik. 'S-so-sorry excuses ik zal uitkijken.' Zegt een klein meisje ik gok van mijn leeftijd. Ik kijk haar na en voel me toch wel schuldig. Over twee dagen school...
Hi lezertjes, dit is mijn eerste boek! Ik weet het het is een beetje saai maar als school begint wordt het leuker. X
JE LEEST
Don't you hate me anymore?
Teen FictionWat als je iedereen kwijt raakt, je idolen ontmoet en familie vijand wordt? Wat zou jij doen als je Lynn was? Je haat jezelf, je verpest alles en wordt verliefd op twee jongens, terwijl je verliefd worden op één jongen al teveel vindt, want ze zijn...