Hi Carrots!
Hier weer een nieeeeeeeeuw hoofdstuk! Yayyyy! Isn't it beautiful!
Okay, dat sloeg nergens op! X
Hierboven Little Me- Little MixPov. Leigh-anne
'Lee! Lee! Wakey, wakey! Snel! AAAAAAH!' Roept iemand. 'W-whut? Ik wil slapen!' Zeg ik moe met mijn ogen nog dicht. 'AAAAAAAH!' Hoor ik nog een gil. Ik schiet rechtop en kijk snel om mij heen. Perrie, Jesy, Lynn en Jade zitten bang, op elkaar gepropt op de grond. 'Wat is er?' Vraag ik. Perrie kijkt maar de deur. Hij is open... Nee, wacht, h-hij is opengebroken. Ik herhaal, openGEBROKEN. Ik sta voorzichtig op en loop naar de deur. 'H-hallo?' Vraag ik. Niet logisch, want ik denk niet dat een inbreker opeens voor mij gaat staan en:"kiekeboe!" Roept. Okay, okay, terug naar de realiteit, ik was helemaal in mijn gedachtes verzonken. De wind ruist langs mijn oren, maar ik zie niemand. 'Ik zie niemand,' Zeg ik tegen Perrie, Jesy, Lynn en Jade, ik draai me om,'maar hier ligt wel wat.' Zeg ik erachteraan als ik een briefje zie liggen.
Tell her to speak up,
Tell her to shout out,
Talk a bit louder,
Be a bit prouder,
Ik zou niet zo zeker van dat nieuwe liedje van jullie zijn.
Het enige wat ze moet, is terug naar mij.
Dan komen jullie hier allemaal levend vanaf,
Zo goed als levend.Staat op het briefje. Ik verstijf en voel nu pas dat er tranen over mijn wangen lopen. Bang en onzeker lopen Jade en Lynn naarmij toe. Lynn pakt het briefje uit mijn handen en leest het. 'Wat!? Hij kan jullie niks aan doen! We moeten naar de politie! Hoelaat is het?' Schreeuwt Lynn. 'Rustig, het is 2:24, we kunnen nu gewoon naar de politie gaan,' Zegt Jade, ze straalt rust uit maar haar stem trilt, 'eerst moeten we deze uit haar freeze pose halen.' Maakt ze haar zin af, wijzend naar mij. Ik schrik op. 'S-sorry.' Zeg ik. Ik loop naar binnen en zie dat Jesy en Perrie bezig zijn met het maken van een broodje voor ons allemaal. Ik kijk naar de deur: 'Dan dit eerst maar opruimen.' Mompel ik. Ik loop naar de deur, in hoeveel stukken ligt hij wel niet? Het lijkt wel zaagsel, okay okay dat is ook een beetje overdreven. Ik begin de stukken deur op te ruimen. Één probleem, er moet een nieuwe deur in. 'Meiden, wat met de deur?' Vraag ik. 'Dat is een goede vraag... wat dacht je van dicht maken met een paar planken hout?' Zegt Jade. 'Of we bellen het management?' Zegt Lynn voorzichtig. 'Dat is een goed idee! Dankje Lynn, ik ga nu bellen. Daarna gaan we naar de politie.' Zeg ik, maar ik praat steeds zachter. 'PERRIE!' Gil ik nog en ik val zelf neer. Ik zie niks meer. Hopelijk is er niks ergs. Wacht, ik hoor wel dingen.
'Jade naar Leigh-anne, ik ga naar Perrie.' Die stem komt mij bekend voor. Lynn? Nee, ehm... Jesy! Het is Jesy! Ik voel iets warms over mijn wang glijden. 'Jesy! I-ik denk dat ze zijn neer gehaald met een verdovingspijl. M-ma-maar waarom b-bloed?' Zegt Jade. 'Hallo dames.' Wie is dat wie zei dat? Ik probeer mijn ogen open te doen maar het lukt niet. De stem komt mij wel bekend voor.
'Help! Help ons! Alsjeblieft! W
JE LEEST
Don't you hate me anymore?
Подростковая литератураWat als je iedereen kwijt raakt, je idolen ontmoet en familie vijand wordt? Wat zou jij doen als je Lynn was? Je haat jezelf, je verpest alles en wordt verliefd op twee jongens, terwijl je verliefd worden op één jongen al teveel vindt, want ze zijn...