Hoofdstuk 27

970 47 9
                                    

Lynn's outfit èn Once in a lifetime- One Direction
---------------------

Pov. Lynn

'Jongens laat haar slapen ze ziet er zo lief uit.' Hoor ik iemand zeggen. 'Aww ja! Maar kijk eens goed, Perrie hoe komt ze aan die sneeën op haar gezicht?' 'Dat moet ze zelf vertellen als ze dat wilt.' 'Jongens shhhht! Straks wordt ze wakker!'

Wat hebben we te verliezen?' '3...2..1.' Ik voel een paar mensen op mij en op mijn bed belanden. 'Auw!' Roep ik. 'Hi Princess, lekker geslapen?' Vraagt Zayn die van mijn bed afrolt. 'Ja hoor, totdat er een paar gekken op mijn bed kwamen springen.' Zeg ik quasi-boos. 'LYNN AANKLEDEN! WE ETEN PANNEKOEKEN!' Schreeuwt Perrie die mijn kamer in komt gelopen. 'Ja mam.' Zucht ik. 'Jongens, haar kamer uit! Anders kan ze zich toch niet omkleden?' Zegt Jade die mijn kamer in komt gelopen en de jongens de kamer uit duwt. 'JADEY!' Hoor je alle jongens roepen. Ik lach. Ik kijk even op mijn mobiel met als resultaat van mijn berichtjes; NIKS! Jippie... Ik sta op en loop naar mijn kledingkast. Wat zal ik aandoen? Ik trek iets uit mijn kast en maak mijn ochtendroutine af.

'Met pannekoeken hoort het lekker te ruiken, waarom ruikt het hier aangebrand?' Vraag ik als ik naar beneden loop. 'Jesy wou de pannekoeken maken-' 'Dat kan ze toch wel?' Kap ik Harry af. 'Dat is ook niet het probleem alleen Niall èn Louis wouden haar helpen, Jesy werd gek en heeft Niall en Louis het met zijn tweeën laten doen-' 'Geen goede keuze zeker?' Kap ik hem weer af. Hij schud zijn hoofd. 'Nope...' Ik ga aan tafel zitten. 'Hebben we nu wel iets te e-' 'HIER, zijn de lekkerste pannenkoeken van de wereld!' Kondigt Niall aan, aan iedereen (we zitten met zijn alle aan de tafel behalve Niall en Louis dus). Louis loopt twee grote, hele grote, schalen uit de keuken de eetkamer in. Hij zet de schalen neer op tafel. We kijken allemaal verwachtingsvol naar de schalen, totdat hij de deksels ervan af haalt. We trekken terug en halen ons neus op. 'Iewlll de helft is niet gaar en de andere helft is verbrand!' Roepen Perrie en Zayn. 'PIZZA!' Roepen Leigh-anne en Liam tegelijkertijd. Niall kijkt verdrietig. 'Ik ga er ééntje proberen.' Zeg ik, ik klink zelfverzekerd, maar dat ben ik niet. Niall kijkt meteen blij. 'Echt?' 'Tuurlijk waarom niet? Alsof ik de beste ben in pannekoeken bakken.' Zeg ik terwijl ik een pannekoek op pak. Ik stop hem in mijn mond en mijn gezicht betrekt. Ik sta op en ren zo snel als ik kan naar de wc. Ik geef over, ik voel dat iemand mijn haar omhoog houd. Harry. 'Sorry Lynn, het spijt me zo, ik had niet moeten aandringen.' Ik spoel door. 'Geeft niet Niall, je kan er niks aan doen.' 'Jawel i-' 'Nee Ni-' ik leun weer naar de wc toe en geef weer over. Ik heb het gevoel dat ik niet meer kan. Ik doe mijn ogen open. Bloed. Wat? 'H-ha-Harry?' Hij kijkt mij vragend aan. Ik kijk naar de wc. 'Shit.' Hij spoelt door. Perrie loopt naar mij toe. 'Gaat het?' Vraagt ze. Ik voel mij licht in mijn hoofd worden. 'J-ja ik moet even zi-' Alles wordt zwart en ik zak op de grond.

Pov. Niall (yay één van de boys :) )

'Het is mijn schuld ik had niet moeten aandringen' Ik ga huilend op de grond zitten. 'Niall! Doe rustig jij kan er niks aan doen!' Zegt Jade tegen mij. 'Wel, het komt door mij.' 'Niall, ze had te veel bloed verlies door wat er eergisteren was gebeurd. Jij kan er niks aan doen.' Zayn probeert mij rustig te maken. 'Louis, voel jij je dan niet schuldig?' Vraag ik boos. 'Tuurlijk wel, maar ze had inderdaad al veel bloedverlies, misschien werd het hierdoor iets te veel.' Zegt, nee, fluistert hij bijna. 'Jongens! Meiden!' Ze komt weer bij.' Hoor ik Harry schreeuwen. 'Ja, maar wel pas na 10 minuten...' Zeg ik chagrijnig. 'Niall, zie het positief.' Zegt Leigh-anne die al een tijdje naast mij zit om mij kalm te maken. Ik mompel een 'jaja' en sta op. 'Hi Lynn.' Zeg ik als ik binnenkom. 'Hi Nialler.' Zegt ze, ze glimlacht zwakjes. 'Het is niet jou schuld, ik had te veel bloedverlies.' Zegt ze. 'Heeft Perrie dat gezegt?' Grinnik ik. 'Nee, I know, for sure.' Ik moet lachen. Ze probeert op te staan. 'Auw.' Kreunt ze en ze grijpt naar haar hoofd. 'Lynn, rustig aan,' Perrie lijkt echt net een echte moeder. Ik lach. 'Niall, wat is er?' Grijnst Harry. 'Perrie lijkt echt net een echte moeder maar we weten allemaal dat het inplaats van een 21 jarige een 6 jarige is.' We lachen allemaal behalve Perrie, ze kijkt mij quasi-boos aan. 'Sorry Pez.' Zeg ik nog steeds lachend. Nu lacht Perrie ook mee. Lynn lacht gelukkig ook mee.

Pov. Lynn

'Ik ga even, ehm, ik ga even.' Zeg ik. Ik sta op en loop naar de studio, ruimte voor mijzelf, tijd voor mijzelf en muziek maken. Welk lied? once in a lifetime....? Ja, dat is wel een mooi lied.

Ik zet het apparatuur aan en pak deze keer de gitaar. Ik begin te zingen.

Once in a Lifetime
It's just right
We make no mistakes
Not even a landslide
or riptide
could take it all away

Somehow
it feels like nothing has changed
Right now
my heart is beating the same
out loud
someone's calling my name
It sounds like you

When I close my eyes
All the stars align
And you are by my side
You are by my side

Once in a lifetime
It's just right
We are always safe

Not even the bad guys
in the dark night
Could take it all away

Somehow
feels like nothing has changed
right now
my heart is beating the same
Out loud
someone's calling my name
And it sounds like you

When I close my eyes
All the stars align
And you are by my side
You are by my side [3x]

Once in a lifetime
you were mine

Ik stop weer met zingen en zie Perrie, Leigh-anne, Jade, Jesy, Harry, Niall, Louis, Liam en Zayn aan de andere kant van het glas staan. Ik sta rustig op en loop naar ze toe. Ik zie bij sommige tranen in hun ogen staan. 'Wauw.' Weet Liam uit te brengen, de rest blijft stil. Ik open mijn armen en loop naar ze toe. Ze knuffelen mij allemaal.

Don't you hate me anymore?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu