Pov. Lynn (2 dagen later, eerste dag school)
'Lynn eerste dag school WAKE UP!' 'Hmmm ik lig zo lekker' mompel ik. Maar ik sta toch op, ik wil ook niet te laat op mijn eerste schooldag zijn. Ik doe mijn ochtend routine. Als ik klaar ben eet ik nog wat en ik stap op de fiets naar school. 'Doei schat veel plezier de eerste schooldag!' Ik zwaai en let weer op de weg. Okay hier rechts en hier links.
Pov. Luuk
'Hei gast hoe gaat 't! super chille vakantie hè?' Roep een van mijn vrienden Bryan. Ik loop naar mijn vrienden groepje toe en begroet ze allemaal. Ik kijk om en zie een meisje op het schoolplein zoeken. Ik loop naar haar toe. 'Hi star waar moet je naartoe?' Vraag ik. 'Ergens waar jij niet bent!' Zegt ze bot terug. Ik kijk op haar rooster, ze zit bij mij in deklas.'Loop maar met mij mee star we zitten in de zelfde klas'. Ze zucht. 'Eeeh Luuk laat haar met rust!' Ugh daar komt Zoey aan zij is niet popu, ik wel, conclusie ik ga niet met haar om.
Pov. Zoey
Ugh daar staat Luuk te flirten met... volgensmij ken ik haar niet, ze komt mij wel bekend voor. 'Eeeh Luuk laat haar met rust!' Hij kijkt mij walgend aan en loopt weg. 'Dankje! Ik ben Lynn trouwens.' Zegt het meisje, Lynn. 'Ik ben Zoey, ken ik jou niet ergens van?'ze begint te blozen.'ehm ik denk dat ik in... d-de praxis je uitschold... sorry het spijt me ik voel me heel schuldig ik wist niet dat je zo aardig was ik woon hier pas ne-.'
Pov. Lynn
Ik wordt afgekraakt door haar. 'Het geeft niet. zullen we een nieuwe start maken?' Vraagt ze. 'Is goed'. Dus Zoey in welke klas zit jij?' Vraag ik. '3b! Jij?' 'YAY IK OOK DAN KEN IK TENMINSTE IEMAND!' gil ik blij. 'Wow rustig dame!' Zegt ze door haar lachbui heen. Trrrringggg. 'Ow kijk de bel welk lokaal?' 'Lokaal 28 dacht ik.' Zucht ik. Nu moet ik gaan lopen... okay, dat doe ik dus niet graag. Ik haat sport het enige wat ik doe is dansen maar dat is dan ook het enige! nouja misschien ook af en toe zwemmen. 'Hallo? Lynn? Aarde aan Lynn!' 'Huh wat?' 'Je moet je voorstellen we zitten hier al 10 minuten in de klas!' Lacht Zoey. Ik sta op en ga voor de klas staan. 'Nou ik ben Lynn 15 jaar oud ik ben uit Calafornia hier naartoe verhuisd en eh ja dat was het wel.' Zei ik. Ik loop weer naar mijn plaats en Zoey steekt haar duim op. 'Mooie naam hoor Lynn.' Hoor ik Luuk zeggen.
Hi lezertjes waarschijnlijk leest niemand mijn boek behalve mensen uit mijn klas dus als je mij niet kent en je leest dit laat een berichtje achter! Let please niet op spellingsfoutjes dat dt enzo is veel te moeilijk! ;) sorry voor de vele veranderende pov's maar anders is het verhaal nog saaier... en mijn inspriratie moet nog een beetje opborrelen
JE LEEST
Don't you hate me anymore?
Novela JuvenilWat als je iedereen kwijt raakt, je idolen ontmoet en familie vijand wordt? Wat zou jij doen als je Lynn was? Je haat jezelf, je verpest alles en wordt verliefd op twee jongens, terwijl je verliefd worden op één jongen al teveel vindt, want ze zijn...