Hoofdstuk 26

848 39 7
                                    

Little Mix- Move
Dit is voor mij een best lang hoofdstuk... ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden!
----------

Pov. Perrie

'Goedenacht? Wat doe jij hier?' Zeg ik als ik naar beneden loop, het is drie uur 's nachts en ik ga zo Zayn ophalen. 'Ik kon niet slapen.' Antwoord Lynn die op de bank zit. 'De volgende keer kom je naar mij toe.' Zeg ik terwijl ik mijn cowboysbag op de tafel zet en al mijn spullen erin stop. 'Sorry, Ik wou je niet wakker maken. Wat doe jij hier eigenlijk? het is drie uur 's nachts en jij sta hier op het punt om naar buiten te gaan.' 'Ik ga Zayn halen, hij komt terug van zijn tour van anderhalve maand.' 'Awww! Waarom zei je dat niet eerder?' 'Weet ik niet...' Ik denk even na, 'Wil je soms ook mee? Dan kan je Zayn en de jongens zien.' Ik vind het leuk dat ze meegaat en hopelijk wordt Zayn ook minder boos als ik vertel dat ik technisch gezien een dochter heb. 'Maar wat als ze mij niks vinden? Dat snap ik wel wan-' 'Lynn iedereen vind jou leuk!' Antwoord ik boos, nou ja, ik probeer boos te doen maar het lukt niet helemaal. 'Ik ga mij omkleden ben er over twee minuten.' Zegt Lynn.

Pov. Lynn

Ik stap in de auto en we rijden weg. Zal ik het vragen? 'Mam?' 'Hmm' 'weet Zayn over mij?' 'Eh... Ik, ehm, nee, hij was op tour en ik wou het hem persoonlijk vertellen.' Zegt ze uiteindelijk eerlijk. 'Maar wat als hij mij niet aardig vindt?' Vraag ik onzeker, 'En wat als de andere jongens mij niet aardig vinden? Wat als Z...zo.' Ik krijg een brok in mijn keel. 'Lynn, ik weet honderd procent zeker dat de jongens een tweede Perrie hartstikke leuk vinden! Maar wel een beetje druk.' Grapt Perrie. Ik grinnik. 'En Zoey komt niet terug.' Fluistert ze. Hoe wist ze dat het Zoey was? Ik heb haar naam nooit genoemd, toch? Ze weet het hele verhaal nog geen eens... Misschien moet ik het haar vertellen. Nu? Nu.

'Ik denk dat je het hele verhaal wel wilt horen.' Begin ik. Ze knikt. 'Gisteren, werd het mijn even te veel. Ik dacht dat het fijn was om even naar buiten te gaan, om na te denken. Ik liep wat en kwam uit bij, ehm, mijn, eh, oude woning.' Perrie blijft op de weg letten, maar luistert wel. 'Opeens kwam,' ik voel weer een brok in mijn keel en de tranen springen in mijn ogen. 'Ze, ik weet niet meer wat ze deed, het ging te snel, een bekend iemand kwam en hielp me, Bryan. Ik durfde hem niet te spreken dus rende ik weg.'

Perrie knikt, ik zie dat ze niet weet wat ze moet zeggen, ze hoeft ook niks te zeggen. Ik draai de radio aan om haar dat te laten zien. Er klinken bekende klanken door de speakers. We kijken elkaar aan en er groeit een glimlach op onze gezichten. We beginnen mee te zingen.

Hey baby
Tell me your name
I got a fever for you
I just can't explain
But there's just one problem
I'm a bit old school
When it comes to lovin'
I ain't chasing you
Ain't waiting
I'm on a roll
You've got to let yourself go

Oh (talk to me)
You know that I've been waiting for you (and I noticed you, too)
Don't leave me standing all by myself (I won't leave you standing all alone)
'Cause I ain't looking at no one else (oh, baby)

Hey,
Get your back off the wall
Don't you get comfortable
Looking so hot,
I think that I might fall (woo!)
Feeling like it's my birthday
Like Christmas day came early
Just what I want
So when we move
You move

Hey
Get your back off the wall
Don't you get comfortable
Looking so hot
I think that I might fall
Feeling like it's my birthday
Like Christmas day came early
Just what I want
So when we move
You move

Oh silly
Why you afraid?
Don't be a big baby
Quit playing games
And put your arms around me
You know what to do
And we can take it down low

Don't you hate me anymore?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu