hoofdstuk 3

1.5K 69 1
                                    

Pov. Lynn

'Noem.mij.niet.meer.zo.kip.'sis ik. Hij grinnikt en gaat door met...nouja waar hij mee bezig was. Ik zucht en let weer op de les. Aardrijkskunde... het gaat over Amerika ofzo ja ik weet het eerste schooldag en meteen lessen met huiswerk, opdrachten, en proefwerken opkrijgen en al dat soort shit. 'Hallo Lynn, eerste dag op deze school en nu al weg zwijmelen.' Zegt de leraar.'s-sorry ik h-had een beetje h-hei-heimwee.'lieg ik maar.'okay klas nouja verder met de les.' Daar ben ik gelukkig van af. Wacht, had ik een briefje met een hartje erop getekend en mijn naam erop. Ik vouw hem open, er staat:

Hi babe, is kip de nieuwe naam voor super knap? X L

Ugh in zijn geval niet. ik maak een propje van het briefje en gooi hem weg. 'Okay jongens ik heb een werk opdracht voor een cijfer die je met zijn tweeën moet maken.' Please geen Luuk, please geen Luuk! 'Ehm Lynn omdat jij nieuw bent mag jij als eerste kiezen.' Zegt de leraar... geen idee meer hoe hij heet. YES YES YES YES YES YAAYYYYYYYY!!!!!! Ik wil een vreugde dansje doen maar ik kan niet dansen dus dat word hem niet. 'Ik kies voor Zoey, meneer.' 'Ik zal het noteren, nu Luuk.' Luuk kijkt mij boos aan.'Bryan.' Zegt hij ongeïnteresseerd. Shit wat is de opdracht eigenlijk ik zat ergens anders met mijn gedachten. 'Zoey wat moeten we eigenlijk doen?' Fluister ik. Trrringgg! Ik pak mijn spullen en loop het lokaal uit. 'Maar Zoey wat moeten wij eigenlijk doe-hoen?' Ze zucht en rolt met haar ogen. 'We moeten met zijn tweeën een kaart van de wereld tekenen op een A1 blad.'zegt ze.

Pov. Zoey

Shit ik wou eigenlijk met Bryan. Ja ik vind hem leuk, niet gedacht hè? alleen ten eerste: Lynn heeft mij al gekozen en ten tweede: het valt te veel op als ik hem als 'partner' zou willen. En Luuk gaat al met Bryan. Ik kan wisselen, alleen denk ik dat Lynn dan boos wordt... zal ik het vragen? Ja dat ga ik doen. 'Lynn kan ik je even apart spreken?' Vraag ik. Ze knikt. 'Nou... het is... zeg maar... weet je...ik, I-' 'vertel nou maar je kan alles aan me kwijt.' Onderbreekt ze mij. 'NouikvindBryanleukenzoujewillenwisselenmetdeopdracht?' Ratel ik. 'Je wat? Ik...huh? Ik mag Luuk niet!' Ze zucht. 'Maar voor jou okay...' zegt ze, wow dat ze dat heeft verstaan...'dankje dankje dankje dankje!!!!' Gil ik blij. Ik sleur haar mee naar Luuk, Bryan en haar popu vrienden. 'Mogen wij Luuk en Bryan even stelen?' Vraag ik. Ze mompelen instemmend en lopen mee. 'Dus...' begin ik. Lynn ziet dat ik het niet durf dus zegt ze: 'willen jullie van opdrachtgroepje dinges wisselen? Bryan bij Zoey en ik bij de kip?' Bryan bloost. 'Is goed.' Zegt hij. 'Volgens mij vind iemand jou leuk.' Fluistert Lynn. Ik kijk haar quasi boos aan en schiet in de lach. De kip (Luuk) grinnikt en ze lopen dan weg.

Okay een extra (klein) stukje ik kon het niet laten! Is ie leuk? X

Don't you hate me anymore?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu