Epiloog

249 6 3
                                    

Black magic- Little mix

Pov. Lynn

'Lynn!' Hoor ik iemand roepen, ik stop met hardlopwn en kijk om ik zie dat het Niall is. 'Hi Ni.' Zeg ik uitgeput door het hardlopen. 'Kom je mee eten?' Vraagt hij. 'Niall, ik probeer net gezonder te doen.' Lach ik. 'Ow, volgende keer dan?' 'Is goed.' 'Dan hou ik je daar aan! Doei!' 'Doei!' Zeg ik en ik ren weer verder. Ik begin eigwnlijk wel dorst te krijgen. 'Shit.' Mompel ik. Ik heb geen drinken. Dan maar halen bij de supermarkt. Ik jog naar de supermarkt en pak een flesje water. Bij de kassa staat er een hele lange rij. Als ik na een kwartier eindelijk heb afgerekend. Neem ik een paar slokken water en jog ik weer verder. Hier moet ik oversteken. Ik steek over als het licht groen is en ik loop terug naar huis maar om de stad heen. 'Stop!' Ik draai mij geschrokken om. 'Luuk?' 'Eh, ja.' 'Wat?' Zeg ik bot als verdediging. 'Sorry, sorry voor alles. Het spijt mij ik weet dat ik het niet goed kan maken mar dat maakt niet uit. Ik wil dat je weet dat het mij spijt.' 'Ik snap jou niet, de ene keer word je boos en dan wil je het goedmaken?' 'Ik snap dat je mij niet meer wilt zien maar-' 'Nee, ik wil dat je het uitlegt, uitlegt waarom wij ruzie kregen, want weet je Luuk, ik snap het niet. En dat heb ik ook nooit gedaan.' Zeg ik met tranen in mijn ogen. 'Ik weet het ook niet, sorry Lynn. Ik kan je niet geven wat je wilt, maar ik zal alrijd van je blijven houden. Sorry.' En met dat draait hij zich om en loopt hij weg. Fuck. Waarom moest ik dat zeggen. Hij probeert het goed te maken en ik verpest het. 'Luuk! Wacht.' Hij draait zich verbaast om. 'Ik, het spijt mij ook. Ik krijg het beeld nooit meer uit mijn hoofd. Maar ik weet geen eens meer waarom we ruzie kregen, ik wil geen eens meer weten waarom we ruzie kregen.' 'Kunnen we het vergeten?' 'Nee, sorry Luuk dat kan ik niet. Maar wij kunnen wel overnieuw beginnen.' Zijn gezicht begint te stralen. 'Hallo, ik ben Lynn.' 'Luuk en ik kan dit niet laten.' Voordat ik het weet voel ik zijn lippen op de mijne. 'Zullen we iets samen gaan doen?' Vraagt hij. 'Is goed. Maar ik moet mij misschien eerst even omkleden.' 'Zal ik je brengen met de auto dat ik op je wacht?' 'Ik moet wel nog even douchen.' 'Daar wacht ik wel op.' Zegt hij met een grijns op zijn gezicht. Ik prik hem in zijn zij en ga in zijn auto zitten.

Haaaaaaallo lieve iedereen! Dit was het dan, het laatste hoofdstuk, ik weet het, het is kort maar ik had best weinig tijd om te schrijven en wou dit boek afronden. Ik heb besloten voor als ik nog een boek ga schrijven dat ik hem van te voren ga schrijven om zo geen al te late updates te krijgen. Heeeeeeel erg bedankt voor het lezen! X Ilse

Don't you hate me anymore?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu