Pov Lynn
'Lynnlynnlynn! Wakeywakeywakey!' 'Wat?' Vraag ik slaperig. Ik draai mij om. Opeens voel ik iets zachts in mijn nek. 'TEDDY!' Roep ik. Ik til het kleine beestje, die al best groot geworden is, op en knuffel haar. 'Feliiiiiiine?' Roep ik. Ik zie Feline op mijn bed springen. 'Hi kleine.' Zeg ik tegen haar. Ik speel wat met ze. 'Goed nu ben je wakker.' Ik schrik op. 'Jesminda! Je liet mij schrikken.' Zucht ik. Jesminda is onze nieuwe bijnaam voor Jesy. 'Ik sta hier de heletijd al. Dacht je dat die katten kunnen praten ofzo?' Vraagt ze met een big smile. 'Nee en waarom die grote lach?' Vraag ik haar. 'Nou, beter sta jij over een half uur bij de deur of wij zijn al weg en je mag NIET mee.' Oké, ik zie aan die lach dat ze dit hebben gepland. 'Oké oké.' Ik stap mijn bed uit geef Teddy en Feline nog een knuffel en begin weer aan mijn ochtend routine.
'Schiet eens op! Ik sta hier al een tijdje.' Roep ik naar de meiden en Zayn die zich aan het haasten zijn. Wie had gedacht dat ik eerder klaar zou zijn? Juist, niemand. Ik doe de deur open en loop naar de auto toe. Ze volgen mij met zijn vijfen. 'Ik ga helemaal achterin!' Roep ik. Ik trek de achterste deur open en klim onhandig de auto in. Het is zo'n auto met drie rijen. En er kunnen 8 personen in. Ik ga naast Lynn!' Roepen Jesy en Jade tegelijk. 'Meiden! Ga op de bank ervoor zitten, anders is het zo ongezellig.' Zegt Perrie. 'Fine.' Mompel ik. Ik klim onhandig over de stoelen heen. 'Auw.' Zegt ik als ik mijzelf op de stoelen laat vallen. Jesy en Jade zitten nog steeds te discusseren wie er naast mij mag. 'Uh meiden?' Zeg ik. Ze reageren niet. 'Jesy? Jade?' Weer reageren ze niet. 'JESSICA LOUISE NELSON EN JADE AMELIA THIRLWALL BADWI!' Schreeuw ik. Ze kijken verschrikt op. 'Ik ga in het midden dan kunnen jullie alletwee naast mij.' Beveel ik ze. Jade loopt naar de andere kant en ze stappen allebei gehoorzaamd in. 'Hoe krijg je dat voor elkaar?' Vragen Perrie en Leigh-anne ongelovig. En Zayn is heel hard aan get lachen. 'Lynn power!' Roep ik en ik maak een superhden beweging. Opeens moeten ze heel hard lachen. 'Wat is er? Was dat grappig?' Ze lachen door en weer krijg ik geen antwoord. 'PERRIE LOUISE EDWARDS!' Ze stopt met lachen.
Pov. Perrie
'PERRIE LOUISE EDWARDS!' Ik stop met lachen. 'Tiffany.' Zeg ik. 'Wat?' Vraagt Leigh-anne. 'Die naam, Tiffany noemde mij altijd zo voor de grap.' 'Wie is Tiffany, Pez?' Vraagt Zayn. 'Weet ik niet.' Ik schud mijn hoofd. Uit de trans. 'Zullen we gaan rijden?' Vraag ik.
Zayn weet ook van mijn flashbacks/ visioenen. Hij reageerde het zelfde als de meiden deden. Het is helemaal stil. Zayn draait de radio aan voor wat gezelligheid. Het lied 18 van One Direction draait. Ik zie een glimlach op Zayn's gezicht komen. 'Zayn, ga jij mee shoppen?' Vraagt Lynn uit het niets. Hij begint te lachen, die lach waar ik voor ben gevallen. 'Nee, ik heb met Liam afgesproken, we gaan wat chillen.' 'Ooh' Hoor ik Lynn zeggen.
Pov. Jesy
'Jade.' Fluister ik. Jade draait zich naar mij om. 'Wat?' Fluistert ze. 'Wat is er met Perrie ze is niet afwezig maar gedraagt zich wel anders.' 'Ze had gister weer een "flashback",maar ik ben bang dat ze iets geheim houd.' Ik knik. 'Jonge dames, vinden jullie het normaal om in gezelschap te fluisteren?' Vraagt Lynn met een bekakte mar strenge stem. 'Sorry little miss Edwards.' Zegt ik, ook met een bekakte stem. 'Hoe maakt U het?' Mengt Perrie zich in het gesprek. 'Hoe maak ik wat?' Zegt Jade op z'n boers. Leigh-anne begint heel hard te lachen. 'Let op de weg!' Roept Zayn. 'Zijn we er bijna?' Zeurt Lynn als een klein kind. 'Over ongeveer 5 minuten.' Antwoord Zayn.
'Eindelijk! Weg bij deze creeps.' Zegt Lynn terwijl ze over mijn schoor klimt om de auto uit te komen. Ze krijgt alleen de autodeur niet open.'Jesminda, maak de deur open, wil je?' Zegt ze met een zucht. 'Na-ah, hoe vragen we dat?' Zeg ik met een grijns. 'Lieve Jessica Louise Nelson, zou jij als-je-blieft de deur open willen maken?' Smeekt ze mij. 'Ja hoor, maar.kijk uit dat je niet valt!' Waarschuw ik haar. Ik doe in een snelle beweging de autodeur open en zie Lynn uit de auto vallen. 'Auw.' Kreunt ze. 'Ik had je gewaarschuwd.' Zeg ik voordat ik, net als de anderen, in de lach schiet. Opeens hoor ik Leigh-anne gillen: 'TOPSHOP! HERE I COME!' Ik grinnik en stap dan ook uit de auto. Lynn, die al is opgestaan, kijkt met grote ogen naar het gebouw voor ons. Het is een heel groot, met.nadruk op heel groot, winkelcentrum. Ze hebben er bijna alle merken kleding. 'Ze hebben er alles.' Zegt Jade tegen Lynn terwil ze ons meetrekt. We beginnen allemaal te rennen behalve Perrie en Zayn. Ik kijk om. Ze staan voor de auto te zoenen. 'GET A ROOM!' Schreeuwt Lynn. Ik zie Perrie en Zayn naar jaar.kijken. 'Je begint te veel op Harry te.lijken!' Roept Perrie. 'Tssss.' En met dat loopt Lynn quasi-bols naar.Leigh-anne toe die net het gebouw binnen loopt.
'Mijn voeten doen pijn.' Zeurt Jade,.we zijn al 28 winkels in geweest en hebben in alles sowiezo iets gekocht. 'Mijn armen doen pijn.' Zegt Lynn die met allemaal tassen loopt te zeulen. 'Maar we moeten nog de: Forever 21, Levi's, H&M, Only en America Today in.' Zegt Perrie. 'Oké.' Zuchten ze. 'Only!' Roept Lynn als ze de Only ziet. Ze rent, voor hoever ze kan rennen met al die tassen, naar binnen.
Pov. Leigh-anne
'Gaan we nu een ijsje eten?' Vraagt Lynn enthousiast. Sinds we naar de Jamin zijn geweest en daar veel snoep hebben gekocht, waarvan Lynn een groot deel heeft opgegeten, is ze heel druk. Net als Perrie trouwens. Ik snap niet hoe ze zo dun kunnen blijven als ze zoveel eten. En geloof mij, die meiden kunnen eten. 'Ik trakteer!' Roept Jade. Ik kan niet in haar hoofd kijken maar dat kind is volgens mij 101% blij dat ze ijs gaat eten. 'Hoeveel bolletjes?' Vraagt Jesy. '6 per persoon.' Zegt Jade, nog steeds -te- blij. 'Wat? Vèèèèt!' Schreeuwt Lynn. Ik zie een flits. Nee, alsjeblieft niet nu. 'Wie is dat meisje?' Vraagt een man die naast mij komt lopen, met een microfoon in zijn hand. 'Zij is onze dochter, we hebben haar geadopteerd.' Slimme zet Perrie... hoor de sarcasme. Nu weet de hele wereld het, we hadden het beter op een live interview kunnen zeggen. 'Maar wij moeten door.' Zeg ik snel en ik trek de meiden mee naar Lynn die al ijs aan het uitzoeken is. 'Nu weet de hele wereld dat jij onze dochter bent.' Zegt Perrie vrolijk terwijl ze een arm om Lynn heen slaat. Als ze te veel snoep op heeft, heeft ze blijkbaar de symptomen van iemand die dronken is...
DIT IS HEEEEEEL ERG BELANGRIJK! ↓↓↓↓
-------------------Ik heb mijn titel en mijn omslag veranderd! Niet dat jullie mijn boek gaan verwijderen!
JE LEEST
Don't you hate me anymore?
Novela JuvenilWat als je iedereen kwijt raakt, je idolen ontmoet en familie vijand wordt? Wat zou jij doen als je Lynn was? Je haat jezelf, je verpest alles en wordt verliefd op twee jongens, terwijl je verliefd worden op één jongen al teveel vindt, want ze zijn...