22

40.6K 3.2K 2.2K
                                    

*İyi okumalar :)

Hislerimi görmezden gelmeye karar verdiğim için eve gitmek yerine Egemen'e gelmiştim. Bir kaç gün burda kalacaktım.

"Sorun olmayacağına eminsin değil mi?"

"Yok be oğlum. Benim evim senin evin."

Yumruklaştıktan sonra bu aşamaya gelmemiz harikaydı. Ozan üstünü değiştirip gelirken "Barışmanız iyi oldu." deyip mutfağa geçti.

Arkasından "Benlik bir sıkıntı hiç yoktu zaten." deyip omuz silktim.

Egemen "Benlikte." deyince ona tek kaşımı kaldırarak baktım.

O kadar kavgayı bir hiç için yapmamıştık sonuçta.

"Fobikliğine ne oldu?"

"Homofobik değilim. Sadece kaldıramadım bir an."

Alayla "Neyi?" dedim.

"Götüme bakma ihtimalinizi." deyince kahkaha attım.

Ulan önümde on tane kadın, bir Egemen olsa bile Egemen'e bakmazdım. Bir de homofobik değilim diyordu.

"Gülme amk. Şaka yapıyoruz herhalde."

Ciddi değildi en azından.

Üstünü çıkarıp kaslarını sergiledi. Dediğim gibi gram tık yoktu.

"İstediğiniz kadar bakabilirsiniz yoksa."

"Ulan madem bu kadar rahatsın niye kastın?"

Gerilen bedenine baktım. O zaman da bunu düşünüyordum. Egemen gevşeğinden beklemediğim bir tepki almıştım. Mutfağın kapısına baktı.

"Ozan'dan uzun süredir şüpheleniyordum. Sandım ki hepiniz gaysiniz, aranızda bir şey var. Şey oldum ben de."

Daha çok gülmeye başladım. Grup yaptığımızı düşünüp iğrenmişti yani. Olaya bak amk!

"Egemen senin fantezi dünyanı seveyim kardeşim."

Bana yanındaki tişörtü atarken "Gülme lan. Ozan'ı öyle düşünmek travmaydı benim için."

Kim bilir nasıl düşünmüştü ahlaksız pezevenk. Onun düşüncelerinden hayır gelmezdi zaten.

"düşündüğün gibi çıkmayınca rahatlamışsındır."

"En azından Ozan'ı sikmiyorsunuz."

Ozan "Ne konuşuyorsunuz lan siz?" diye kapıda belirince ona bakıp gülümsedik. Söylemesek daha iyidi. Ozan bilse Egemen'i sikerdi çünkü.

"Yemek hazır mı acıktım ben?"

Egemen konuyu çevirmek için ayağa kalkarken arkama yasladım. Mutfağa doğru uçuşa geçmişti. Ozan arkasından bakmayı kesip bana döndü.

"O şeref yoksunu ne diyordu öyle?"

Duymuştu belli ki.

"Senin de gay olup olmadığını sordu."

"Egemen görmek ister misin ne olduğumu!"

Bağırarak o da mutfağa ilerlerken gülümsedim. Atmosfer önceki gibi gergin değildi en azından. Birbirimizi boğazladığımız günler dün gibiydi. Hatta direk bugündü.

Telefonu elime alıp gezinmeye başladım. İnstagramda bir kaç sayfa gezdim. Takip isteklerime bakıp bölümden bir kaç kızı onayladım. Tanıdık bir sima görmemle profile tıkladım. Stajyer hemşire takip atmıştı. Bana sarmasın diye isteği sildim. Gezinmeye devam ederken arayan Turunç'la telefonu düşürüyordum az kalsın.

Bir Doğu Meselesi (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin