*İyi okumalar (:
Üç gün boyunca Mirza'yla tesadüfen karşılaşmayı beklemiştim. Yüz yüze gelince laf arasında özür diler ve yoluma giderim diye düşünüyordum. Sonra kendi içimde hallederdim bazı şeyleri. İstediğim gibi olmamasının nedeni ise Mirza'nın okulla bağını kesmiş olmasıydı. İçimdeki ses sırf benim yüzümden gelmediğini söylüyordu. Haklı olduğuna da emindim. Bu yüzden zorlamamaya karar vermiştim.
Dün akşam ise çocuklarla oturmuş sohbet etmiştik. Bu sohbet benim üzerimdeki kara bulutlar yüzünden bir türlü tatlıya bağlanamıyordu. Sonunda Ozan "Abi olmayacak böyle git bir yolunu bul konuş çocukla." demişti.
"Yollarımı kapıyor." dediğimde ise Egemen'le ikisi ümitsizce bana bakmışlardı.
Eve döndükte sonra ise yine o karamsarlığa girmiştim. Egemen bugün beni arayıp 'Sana buluşma ayarladım' dediğinde şaşırmıştım. 'Gel Mirza'yla meseleni hallet.' demişti. Bana attığı konuma giderken bunun, Mirza'nın yanında gezen İshak'ın evi olduğunu da mesajdan öğrenmiştim. Aparta girdiğimde açık kapıdan içeri girmiştim. Basık yerden merdivenlerle çıktım. Kapıda Egemen beni karşılamıştı.
Kapıdan çekilip "Sana yol açtım." diyerek içeriyi işaret etti.
İçeri girdiğimde, kaşlarımı çatıp döküntü evi inceledim. İzmir'de amcamın yanından ayrılıp, kendi başıma yaşayacağım dediğim zaman kaldığım kömürlükten bile kötüydü.
"Kardeşim yollar biraz sıkıntılı gibi."
Burda hayvan yaşayamazdı, İshak yaşıyordu.
"Çocuğun evini zorla ele geçirdim. Teşekkür et sikik."
Bunu nasıl yaptığını bilmek isteyen yanım ve merak etmememi söyleyen yanım birbiriyle çelişti. Sonunda biri galip gelmişti.
"Bunu nasıl becerdin?"
"Neyi?"
"Çocuğun evine girme olayını. İshak'ı tanıyor muydun?"
Yüzünü buruşturup "Yok lan ne tanıması ama herifi tanıyan tanıyor. Ortamda bir numara istemişim 3 kız telefon çıkardı." dediğinde güldüm.
Yakışıklı herif de değildi bana göre.
"Ne bekliyoruz? Buluşma dedin ama İshak'ın evindeyiz."
Mirza'nın burda olacağını düşünmüştüm. Evde sadece ikimizin olması garipti.
"Mirza gelecek."
Sırıtıp telefondan bir şeyler yazdı. Kaşlarımı çatıp hareketlerini izledim.
"Oğlum ne planladın bir anlat. Dikildim burda put gibi."
Telefonu bırakıp "Sana buluşma ayarladım ama baya küfür yedim kanka. Ebem, dedem mezarda ters gördü. Bana kadayıf borçlusun." dedi.
Ben lanet yeşilleri görmek için ne kadar uğraşsam da başaramamıştım.
"Oğlum ya tam vazgeçmiştim."
"Belli kardeşim yemin ediyorum 3 gündür bitirdin bizi. Ozan annesiyle Kars turuna çıktı stres atmak için."
İstemsizce güldüm. Demek o yüzden sadece Egemen vardı.
"Oğlum ya" deyip sustum. Ne diyeceğimi bilmiyordum.
Egemen bir şey dememe mi es geçerek "Bize kahve yapıyorum." dedi.
Açık mutfağa girerken onu takip ettim. Mutfakta döküntüydü. Evde sağlam olan tek şey mutfak eşyalarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Doğu Meselesi (bxb)
HumorTAMAMLANDI "kardeşim adamlar aşiret diyorum." "bizde Sivas'lıyız ne olmuş." "silahları var." "kangalımız var."