*iyi okumalar :)
Turunç'un odasının kapısının önünde dönüp duruyordum. Ona dediklerimden aşırı pişman olmuştum. Sinirimi ondan çıkarmıştım resmen.
Üstümü giyinip evden çıktım. Soğuk bedenime işlerken yürümeye başladım. Her şey yeterince kötü değilmiş gibi daha da kötü ediyordum. İşin içinden kendimde çıkamıyordum. Bu yüzden Ozan'ı aramıştım. Evin aşağısında ki parkta buluşacaktık. Egemen'de olduğunu söylemişti. Kesin birlikte geleceklerdi. Yine de anlatmazsam, patlayacaktım.
Aşırı gürültülü viraj sesiyle oturduğum bankta kafamı kaldırdım. Tahmin ettiğim gibi Egemen ve gereksiz sesli girişleri. Parkın önünde arabayı durdururken ilk inen Ozan oldu.
"Selam." deyip elimi kaldırdım.
"Kanka ya eve gelseydik direk. Hava buz."
Evdeki havalar daha da buzdu.
"Turunç'la kavga ettik." dedim.
Kaşları havaya kalkarken yanımda dikilmeye başlamıştı. Egemen'de arabadan inip yanımıza geldi.
"Ne oluyor size böyle?"
Elimle burnumu sıktım. Ne olduğunu bende bilmiyordum. Normalde ona karşı aşırı toleranslı olurdum. Her şeyi alttan alabiliyordum. Son zamanlarda ise bir şey değişmişti.
"Sanırım artık arkadaşlık yetmiyor bana." dedim.
Bu yüzden onu biriyle düşünmeye dayanamıyordum. Ozan kaşlarını daha da kaldırırken Egemen bir sigara yakmıştı. Bende durmuş tavsiye bekliyordum. Bir söz, herhangi bir şeyde olurdu.
"Sende kavga ederek ateşli bir sex falan mı umuyorsun?"
Egemen rahat bir şekilde konuşunca ona tersçe baktım. Herhangi bir şey olmasa da olurdu.
"Duygusal bak olaya amk. Yıllardır platoniğim resmen."
"Sevişseniz rahatlarsın işte."
Egemen'i sallamayıp Ozan'a döndüm. Onun beynine daha çok güveniyordum. Yanıma otururken düşünen adam modundan çıkmamıştı.
"Onaylasana lan beni neyi düşünüyorsun?"
"Herkes senin gibi bel altı düşünmüyor."
Ozan, Egemen'e laf yapıp bana döndü.
"Kanka Turunç seni harbi arkadaşı olarak görüyor gibi. Bugün buluşunca da yokladım ben, tamamen kardeşe kayıyor."
Gözlerimi devirip, Egemen'in elinden dalı çektim. Bir türlü başka bir şeye kayamamıştık zaten.
"Ne konuştunuz?"
"Sizin hakkında imalarda bulundum yine. Ama hiç bu konuya yanaşmadı. Kardeşim deyip kestirip attı. Sonra da birini aradı buluşmak için. Siz niye kavga ettiniz?"
Sıkkın bir nefes verdim.
"O aradığı biri eve geldi çünkü."
İkisinden de şaşkın bir tepki bekledim, şaşırmamışlardı.
"Çok çabuk kabullendiniz bu durumu." diye homurdandım.
Bari sevişme konusunda bir tepki verselerdi. Ben de onlara eşlik ederdim.
"Senin onu sevdiğini biliyor."
Egemen'in dediği şeyle kaşlarımı çattım. Arada bir bunu bende düşünüyordum. Sadece emin olamıyordum. Bilse daha çok uzaklaşırdı. Ama o her zamanki gibiydi. Onu iten bendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Doğu Meselesi (bxb)
HumorTAMAMLANDI "kardeşim adamlar aşiret diyorum." "bizde Sivas'lıyız ne olmuş." "silahları var." "kangalımız var."