2.kapitola

831 58 1
                                    

Další den mu někdo zavolal. Bylo to neznámé číslo, tak to zvednout nechtěl, ale pak ho napadlo, že by to mohl být ten kluk, který se chtěl domluvit na té spolupráci. Tak to tedy zvedl.

,,H-haló?" zakoktal se hned.

,,Dobrý den pane Jeone. Tady Min Yoongi, ze včerejšího kastingu. Chtěl bych se s vámi domluvit na té spolupráci." ozvalo se z druhé strany.

,,D-dobrý den. Tak s-se klidně můžeme d-domluvit teď?" řekl Jungkook v otázce.

,,Jistě. Dnes si tě vyzvednu a dovezu tě do studia." řekl Yoongi a následně zavěsil.

Jungkook se nestačil na nic zeptat. Kdy si ho vyzvedne, kde si ho vyzvedne apod.

Hned začal lehce panikařit a běžel ke své skříni. Vybral si černý rolák, černé kalhoty a černé sako. Šel se učesat a celkově ještě trochu upravit a pak už jen nervózně čekal.

***

Zanedlouho uslyšel zvonek a tak šel hned otevřít.

Ve dveřích stál chlapec ze včerejšího kastingu. Měl na sobě oblek a jeho blond vlasy byly přísně upravené.

,,Dobrý-.." ,,Mohli bychom si tykat, když teď budeme spolu spolupracovat?" zeptal se hned Yoongi.

,,J-jistě." řekl Jungkook.

,,Jsem Min Yoongi, ale můžeš mi klidně říkat jenom Yoongi nebo Gi." řekl Yoongi a natáhl k němu ruku.

,,Já jsem Jeon Jungkook a k-klidně mi můžeš říkat Jungkook nebo Kook." řekl Jungkook a jeho ruku přijal.

,,Dobře, tak v tom případě, můžeme jet?" zeptal se Yoongi a pustil jeho ruku.

,,Jo." mírně se usmál Jungkook a pak tedy jeli tam, kam Yoongi řekl.

__

Kapitoly budou asi kratší a budou možná méně častěji vycházet. Snad se vám bude knížka líbit a ahuj!

Sad BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat