,,Ahoj Yoongi." pozdravil ho Jungkook předtím, než nastoupil do jeho auta.
,,Ahoj Jungkooku." pozdravil ho Yoongi nazpět.
,,Můžeme teda jet?" zeptal se Yoongi a Jungkook jen přikývl. Oba tedy jeli do centra.
,,A do jakého obchodu by jsi chtěl vůbec jít?" zeptal se Jungkook, když vystoupili z auta.
,,No... Nevím. Asi nejdřív zajdeme do cukrárny, abych ti všechno vysvětlil, co?" řekl Yoongi a poškrábal se nazátylku.
,,Však jsi mi všechno mohl říct v autě. Ale tak co už. V cukrárně jsem dlouho nebyl." řekl Jungkook a s Yoongim se tedy vydali do jedné z cukráren.
Vstoupili tedy do oné cukrárny. Bylo tam prázdno, jen za pokladnou stála nějaká dívka, která vypadala, jakoby se měla každou chvíli zhroutit šťestím.
,,Pojď, půjdeme si radši sednout." řekl Yoongi a Jungkook jen kývl hlavou na souhlas. Oba si tedy sedli k nějakému stolu a už jen čekali na nějakého číšníka. Najednou k jejich stolu přišla ta samá slečna, která z Jungkooka úplně nemohla.
,,D-d-dobrý den. Co byste si přáli?" snažila se uklidnit svůj dech. Jenže jí to moc nešlo. Málem dostala infarkt, když se na ni Jungkook po nějaké chvíli podíval.
,,Já bych si dal... Mléčnou čokoládu a.. Čokoládový dortík." řekl Jungkook a ona rozklepanýma rukama vytáhla z kapsy u zástěry blok s tužkou. Hned si vše zapsala.
,,A já bych si dal Espresso a též čokoládový dortík." řekl Yoongi. Ona si to vše zapsala a s posledním pohledem na Jungkooka zmizela za nějakými dveřmi.
,,No tak povídej. Chci slyšet všechno." řekl Jungkook a Yoongi si povzdechl.
,,No... Jak víš, musel jsem dělat manažera jinému klukovi, než tobě. Jmenuje se Park Jimin, možná jsi už o něm slyšel. No a... Prostě jsme si jednou vyšli do kavárny, kde pracuje Eunji a... Pak jsem prostě nějak plácl, že by mě zajímalo, jaký je to s ním jít na rande, nebo něco takovýho. No a on řekl, že to můžu zjistit a tím mě vlastně pozval na rande, což já prostě přijal. No a dneska v šest máme mít rande a já nemám co na sebe." řekl Yoongi a Jungkook vykulil oči.
,,Už dneska?! Panebože Yoongi, ty si taky umíš vybrat ten správný čas." plácl se do čela Jungkook a zakroutil hlavou.
,,No a?" řekl Yoongi. Nechápal, proč Jungkook tak vyšiluje.
,,No a? No a?! Mine Yoongi, myslíš si, že ti zvládneme za dvě a půl hodiny sehnat nějaké dokonalé oblečení?" řekl Jungkook a zakryl si obličej dlaněmi.
,,No... Snad jo?" řekl Yoongi a Jungkook opět zakroutil hlavou. Naštěstí už přišla číšnice s jejich objednávkami a Jungkook se div nepropadl studem. Pořád se mu předváděla jako nějaká modelka nebo co a očividně ho chtěla sbalit.
Yoongi se jen snažil nevybouchnout smíchy, jelikož tato situace byla vážně vtipná. Jungkookův výraz byl k nezaplacení. Jako kdyby toho neměl dost. Nakonec konečně zaplatili a opustili danou cukrárnu, do které se Jungkook pravděpodobně už nikdy nepodívá.
___
Ahuj!
Tak jsem zeditovala první trailer a udělala jsem ho na tuhle knížku. Kdyby vás zajímalo, co jsem zase udělala za zázrak, tak napište do komentářů a já to vydám na yt a dám sem odkaz na můj channel.
No a ještě vám přeji dobrou noc/ráno/den a...
I purple yall!
ČTEŠ
Sad Boy
FanfictieJeon Jungkook je začáteční zpěvák. Jako svého šéfa má jeho nejlepšího kamaráda Mina Yoongiho. Ten však na něj později nebude mít čas, jelikož se bude muset postarat o nového zpěváka. Tak mu tedy přidělí Kima Taehyunga, chladného, smutného chlapce, k...