40.kapitola

554 41 42
                                    

Taehyung zanedlouho usnul. Jungkookova vůně ho neskutečně uklidňovala, až ho uspala.

***

Probudil se a někdo mu ležel na hrudi. Podíval se tam a mohl vidět Jungkooka, který mu ležel na hrudi a kreslil mu prstem na tričko neviditelná srdíčka.

,,Kookie?" zachraptěl Taehyung a hned se podivil, jak mu to vlastně řekl.

,,Konečně jsi vzhůru Taehyungie hyung." řekl Jungkook a vyšvihl se tak, aby mohl Taehyungovi vidět do očí.

,,Chtěl bych ti něco říct." řekl Jungkook po chvíli, kdy si jen dívali do očí a sedl si. Taehyung se taky posadil a hlavou pokynul, aby mluvil.

,,No... Víš... Nech to být." řekl Jungkook a vstal. Jenže Taehyung ho chytil za zápěstí a stáhl ho zpátky na gauč vedle sebe.

,,Ne. Už jsi začal, tak to dokonči." řekl Taehyung a Jungkook si povzdechl. Uchopil do dlaní lem jeho trička a přitáhl si ho do polibku.

Taehyung vydechl všechen vzduch z nosu a vykulil oči. To ho mladší vážně teď políbil?! Ihned se zapojil a omotal své ruce kolem jeho krku. Prsty mu vpletl do jeho černých, jemných vlasů. Jungkook ho zase chytil za boky a začal ho po nich hladit.

Jazykem mu zatlačil jazykem na zoubky a Taehyung trochu pootevřel pusu. Jungkook mu do ní vnikl jazykem a začal prozkoumávat každičký její kousek.

Taehyungův jazyk se též do polibku zapojil. Započali bitvu o dominanci, ze které se později stala válka. Nakonec ji kupodivu vyhrál Jungkook, který se hned poté s mlasknutím odtáhl.

,,Miluji tě Taetae." usmál se na něj Jungkook a znovu ho krátce políbil.

,,To já tebe taky Kookie." řekl Taehyung a opět si ho přitáhl do dlouhého polibku.

,,Jsem tak rád, že tohle není jen-.."


























































































Taehyunga probudilo vyzvánění něčího telefonu. Povzdechl si. Přeci jen to byl jenom-..

,,Sen."

___

Hah, mysleli jste si, že už bude Taekook? Neneneeee, ještě je brzy. Sice jsem do téhle kapitoly plánovala zvrat, ale nevyšlo to, takže bude později.

I purple yall!

Sad BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat