7.kapitola

738 55 0
                                    

Byl to už nějaký týden, kdy Jungkook přišel s písničkou Begin. Za tu dobu se vymyslela choreografie, kterou se Jungkook naučil a pak se navrhl a nakonec natočil i upravil klip.

No a teď je právě na čase zveřejnit nový klip. První píseň Jeona Jungkooka, obyčejného chlapce s neobyčejným hlasem.

Jungkook je doma a dívá se na televizi. U tak důležité věci být prý nemusel. A zvlášť, když vydání klipu může sledovat z pohodlí domova, že?

Je sice pravda, že u toho chtěl být, ale Yoongi ho přemluvil, aby zůstal doma. Celých těch několik týdnů tvrdě pracoval a teď si přeci ten odpočinek zasloužil.

Díval se jentak na televizi a jedl nějaké to jídlo. No ale zanedlouho ho ta telka přestala bavit, a tak si podal notebook a začal se dívat na videa tam.

***

Bylo něco kolem sedmé hodiny a Jungkookovi začal zvonit mobil. Koukl se, kdo mu tak pozdě volá a byl to Yoongi!

,,Ahoj Gi. Co potřebuješ?" zeptal se ho Jungkook.

,,Jungkooku, jsi v televizi!" Jungkook vykulil oči a hned ji zapl. Měl tam zrovna program, kde byly zrovna zprávy. A ano. Byl tam on.

,,Mladý a začínající zpěvák Jeon Jungkook dnes vydal svůj první klip. To by nebylo nic zvláštního, kdyby neudělal doslova BUM na internetu. Neuvěřitelných 7 milionů zhlédnutí za pouhých pět hodin! Kdo ví jestli se o Jungkooka nezačnou zajímat různé show, hned takhle na začátku." ozvalo se z televize.

,,Hustý, co?" ozval se Yoongi z telefonu.

,,Jo." řekl jen překvapený Jungkook.

,,A to jsi ještě neviděl internet." zasmál se Yoongi a Jungkook si do klína vzal notebook.

Hned si mohl všimnout, že je první v trendech a na jiných stránkách se o něm taky psalo.

,,Hustý." vydechl překvapeně Jungkook. Nečekal, že se tak rychle proslaví.

,,No, takže Jungkooku. Potřeboval bych, aby jsi zítra přišel do studia, musíme natočit tu choreografii." řekl ještě Yoongi. I když se za těch pár týdnů hodně seznámili, Yoongi na něj někdy mluvil i vážným tónem, což bylo Jungkookovi celkem jedno.

,,Dobře, tak ve tři tam budu." řekl Jungkook, pak už se jen rozloučili a típli hovor.

Sad BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat