15.kapitola

716 47 21
                                    

Další den si Taehyung zavolal Jungkooka do studia. Neřekl mu ani pořádně proč tam má jít. Řekl jen, že si s ním chce o něčem promluvit.

Tak se Jungkook tedy převlékl do přijatelnějšího oblečení, než měl a vyšel i s jeho perfektním maskováním do ulic.

Po dlouhé cestě konečně došel do studia. Tam už seděl Taehyung a měl tam všechny věci.

,,Ahoj Tae." usmál se Jungkook a začal si tedy sundávat roušku a všechny takové věci na zakrytí obličeje, které použil.

,,Ahoj Jungkooku." řekl Taehyung, ale neusmál se. Jungkooka to celkem zarazilo, ale věděl, že si na to asi bude muset zvyknout.

,,O čem sis to potřeboval promluvit?" posadil se Jungkook na gauč naproti němu.

,,Několik show po tobě chce, abys tam šel. No, takže chci, aby sis vybral jenom jednu z nich, jelikož pak máš ty koncerty." řekl Taehyung a Jungkook si tedy nějakou vybral, což mu dlouho netrvalo.

,,A Tae?" řekl Jungkook.

,,Hm?" řekl Taehyung.

,,Nezašel bys se mnou dneska do jedné kavárny? Moje kamarádka tě chce vidět." řekl Jungkook nervózně.

,,Mě? Proč zrovna mě?" zeptal se překvapeně Taehyung.

,,Já nevím. Prostě tě chce poznat." řekl Jungkook a Taehyung se podíval na hodinky.

,,Tak jo. Můžeme tam zajít třeba hned." řekl Taehyung a Jungkook souhlasil.

Oba se tedy vydali do kavárny. Sedli si na Jungkookovo obvyklé místo a to naproti sobě. Zanedlouho k nim přišla, pro Taehyunga neznámá číšnice.

,,No ahoj Kooku. Koukám, že sis sem někoho přivedl." mrkla na něj.

,,Ahoj Eunji. Tohle je Taehyung, můj manažer a celkově šéf a Tae tohle je moje kamarádka Eunji." představil je a oni si pak podali ruku.

,,Takže... Co byste si dali?" zeptala se a Jungkook na rozdíl od Taehyunga věděl, co si dá.

,,Že se ptáš. To jako vždy." usmál se Jungkook a oba pak pohlédli na Taehyunga, který se díval do lístku s horkými nápoji.

,,Tak asi... T-to Espresso macchiato." řekl Taehyung. Eunji si všechno zapsala a už byla pryč.

___

I'm back, back again!

To jste rádi, co? Nebo ne?

Kapitoly možná nebudou vycházet tak často, ale při nejhorším jednou za týden budou. Snad.

Mějte se tedy hezky a..

I purple yall!

Sad BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat