Konečně po zdlouhavé, vzato nádherné cestě došli domů. Jungkook šel ihned do kuchyně, aby udělal večeři. Taehyung se šel mezitím osprchovat.
Jungkook zrovna mazal chleba, když tu najednou uslyšel...
Tekoucí vodu ve sprše.
Hmm.. Co kdybych si tam za ním vlezl? Ne, Jungkooku. Ani na to nemysli. říkal si v duchu a radši se soustředil na dělání jídla. Naštěstí Taehyung zanedlouho přišel a obejmnul ho ze zadu kolem pasu.
,,Už bude večeře hotová?" zeptal se Taehyung a hlavu si opřel o jeho rameno.
,,Jistě. Můžeš si jít zatím sednout." usmál se Jungkook a Taehyung tedy šel. Jungkook se na něj podíval a jeho outfit mu doslova vyrazil dech.
Měl světlou košili, která mu byla až do půlky stehen a kalhoty neměl. Jungkook si ho prohlédl odshora dolů a skousl si ret. Nejradši by to z něj všechno ztrhal a-...
,,Proč se na mě tak díváš Jungkookie?" usmál se lišácky Taehyung. Chtěl Jungkooka nějak vyprovokovat. A to se mu očividně i dařilo.
,,Hmm..." řekl Jungkook jen a vykašlal se na večeři. Pomalu k němu došel a čupl si k němu.
,,Mhmm.. O co se snažíš Taehyungie?" zeptal se a nahl se k němu.
,,Ale o nic." řekl Taehyung. Jungkook se usmál a odtáhl se od něj, když ho chtěl políbit.
,,Nevypadá to tak." poznamenal Jungkook a začal obcházet židli, na které seděl Taehyung. Došel až za ní, Taehyunga chytil za vlasy a donutil ho se tak na něj podívat.
,,Hmm... Nezasloužíš si trestík?" zeptal se Jungkook s ďábelským úšklebkem a Taehyung se zarazil. Hned na něj vykulil oči a začal záporně kroutit hlavou. Jenže Jungkookova ruka, která stisk zpevnila, mu v tom zabránila.
,,P-prosím." nahrnuly se mu do očí slzy a v očích byla čitelná jeho prosba.
,,Hmm.. Přesvědčil jsi mě. Trestík bude až někdy jindy." usmál se Jungkook a krátce Taehyunga políbil. Pustil jeho vlasy a vrátil se zpátky k dělání večeře. Taehyung seděl opodál u stolu, kde čekal na jídlo a pořád se nemohl vzpamatovat z toho, co mladší udělal. Nebude to asi žádný nevinný a roztomilý králíček, jak vypadá...
___
Ahuj!
Omlouvám se, že kapitola vyšla tak pozdě, ale... Byla jsem líná ji napsat xd. Jinak mimochodem...
KONEČNĚ!!
Já ani nedoufala, že to tento rok dáme, ale dali jsme to! To je neuvěřitelný! Jo a tady máte menší bonus:
I purple it and yall!
ČTEŠ
Sad Boy
FanfictionJeon Jungkook je začáteční zpěvák. Jako svého šéfa má jeho nejlepšího kamaráda Mina Yoongiho. Ten však na něj později nebude mít čas, jelikož se bude muset postarat o nového zpěváka. Tak mu tedy přidělí Kima Taehyunga, chladného, smutného chlapce, k...