Jungkook hned zavolal záchranku, hasiče a i policii na Taeho adresu. Bál se o něj. Hned na to nasedl do autobusu, jelikož Taehyungův dům byl celkem daleko od toho jeho a jel za ním.
Autobus byl pomalý a často zastavoval. Jungkook měl strašnou chuť vylézt z toho autobusu a běžet za Taehyungem po svých. Začal i litovat toho, že vlastně do nějakého autobusu nastoupil.
Když konečně zastavil u ulice, kde Taehyung bydlí, rychle vyběhl ven a běžel k jeho domu. Prodral se přes všechny ty novináře a zastavil ho až nějaký policista.
,,Přes tu pásku nemůžete, pane." řekl.
,,Ale já jsem kamarád Kima Taehyunga. Zavolal jsem sem vás všechny a on navíc chtěl, abych přijel." začal vysvětlovat Jungkook, ale policista ho neposlouchal.
,,Jungkooku?!" ozval se Taehyungův hlas. Jungkook se za ním podíval a mohl vidět Taehyunga, jak sedí v sanitce a ošetřují mu nějaké popáleniny nebo co.
,,Pusťte ho!" zakřičel na policistu u pásky. No a on ji tedy nadzvedl a Jungkook běžel k Taehyungovi. V tu chvíli už byl Taehyung ošetřen, tak k němu taky běžel a hned mu skočil kolem krku.
,,Jsem tak rád, že jsi tady." řekl Taehyung a Jungkook se z objetí odtáhl.
,,Není ti nic?" zeptal se a začal si prohlížet jeho lehce špinavou tvář.
,,Ne, jenom mám na pár místech na těle drobné popáleniny, ale nic to prý není." řekl Taehyung.
,,Ale kde teď budeš bydlet?" zeptal se ho Jungkook.
,,No... R-rodiče.. Rodiče jsou pryč a nenávidí mě a já vlastně ani nemám kam jít." řekl smutně Taehyung a sklopil hlavu. Jungkook mu ji ukazováčkem zvedl.
,,Tak se nastěhuj ke mně." řekl a Taehyung na něj vykulil oči.
,,Cože?! Ne, to nemůžu. Budeš se mnou mít tak akorát zbytečné starosti." řekl Taehyung a Jungkook se jen usmál.
,,Ale prosimtě. Nebudu s tebou mít žádné starosti, navíc budu rád, když nebudu sám." řekl Jungkook a Taehyung se na něj podíval s jiskřičkami v očích.
,,Vážně?" zeptal se ho Taehyung.
,,No jasně." usmál se Jungkook. Taehyung se chtěl usmát. Tak moc to chtěl, ale... Nemohl.
___
Takže jsem se rozhodla, že dnes vydám ještě jednu kapitolu. Snad se vám tedy líbila a..
I purple yall!
ČTEŠ
Sad Boy
FanfictionJeon Jungkook je začáteční zpěvák. Jako svého šéfa má jeho nejlepšího kamaráda Mina Yoongiho. Ten však na něj později nebude mít čas, jelikož se bude muset postarat o nového zpěváka. Tak mu tedy přidělí Kima Taehyunga, chladného, smutného chlapce, k...