{Time skip- o 2 měsíce později}
Jungkook konečně jel domů. Měl po svém prvním koncertu a byl neskutečně unavený. Nedivil by se, kdyby v tom autě usnul.
Už skoro spal, jenomže auto zastavilo a to ho probudilo.
,,A jsme tady pane." řekl Jungkookův šofér a Jungkook se tedy odpoutal.
,,Děkuji za odvoz a nashledanou." řekl Jungkook a vylezl z auta.
,,Nashle." řekl šofér a následně odjel.
Jungkook šel pomalu ke svému domu. Odemkl dveře a vešel. Vyzul se, sundal si roušku, brýle i mikinu a pak už jen šel k sobě do pokoje, kde si vzal své pyžamo a ručník a šel se umýt. Byl z koncertu celkem hodně zpocený, jelikož skoro pořád tančil.
Když se umyl, tak si šel konečně lehnout do postele. Když už konečně usínal, tak mu cinkl mobil. Vztekle zavrčel a podíval se, kdo ho zase otravuje.
,,Yongiii." zaúpěl a koukl se, co po něm zase chce.
Yoongi: Zítra přijď kolem devaté. Musíme se na něčem důležitém domluvit.
Jungkook: Ok
Jungkook hned odepsal a vypl si radši vyzvánění. Natočil si budík a zkusil usnout, což se mu hned podařilo.
***
Ráno Jungkooka probudil budík, který hned vypl. Byl pořád unavený a nechtělo se mu vstávat. I tak se přemluvil a vstal. Šel do koupelny, kde samozřejmě vykonal osobní hygienu.
Pak se převlékl do riflí s bílým tričkem a šel dolů. Tam si vzal peněženku, oblékl se, nezapomněl na roušku a brýle a šel nejdříve ke stánku s ramenem.
Tam si samozřejmě koupil ramen a nechal si ho zabalit s sebou. Zanedlouho přišel k velké budově. Vstoupil, jako vždy se samozřejmě pozdravil se Seon a výtahem vyjel do určitého patra, kde vstoupil do určitých dveří.
,,Ahoj Yoongi." pozdravil, když vešel.
,,Ahoj Jungkooku." pozdravil ho Yoongi. Jungkook si sundal roušku a brýle a mikinu s velkou kapucí si pověsil na věšák.
,,Můžu si tady sníst snídani? Nestihl jsem to doma." zeptal se Jungkook a Yoongi jen přikývl.
,,Tak, o čem jsi to potřeboval mluvit?" zeptal se Jungkook, který si konečně rozbalil ramen a začal jíst.
,,No... Nedávno sem přišel nový kluk. Je velmi nadaný, jenomže jeho manažerka bude muset jít na mateřskou a nikdo jiný nechce být jeho manažer, tak jsem navrhl, že bych to mohl být já." řekl Yoongi a Jungkook vykulil oči.
,,A co já?!" vypískl Jungkook.
,,Tobě už jsem někoho zařídil." řekl Yoongi.
,,Ale proč teda ten někdo nejde k tomu novýmu zpěvákovi?" zeptal se Jungkook.
,,No... Ten někdo, jak ty říkáš, je úplně nový ve své práci manažera, nedávno dostudoval a já ho nemůžu přidělit k někomu, kdo se potřebuje dostat taky na vrchol jako ty Jungkooku." odpověděl Yoongi. Jungkooka najednou přešla chuť k jídlu. Nechtěl se seznamovat s někým novým. Vždy mu to dělalo problémy.
,,Já vím, že tě to asi mrzí, ale nemusíš se bát. On už bude vědět, co dělat." řekl Yoongi.
,,Jak to můžeš vědět? Co když bude úplně k ničemu a pošle mě ke dnu." řekl Jungkook.
,,O tomhle nemluv, Jungkooku. On určitě tak špatný nebude. Dej mu šanci, však ho ani neznáš." řekl Yoongi.
,,A ty snad jo?" zeptal se ho Jungkook.
,,No... Jednou jsem se s ním viděl, poznali jsme se a tak." řekl Yoongi.
,,A jaký byl?" zeptal se ho Jungkook.
,,No... Vypadal celkem smutně a ani jednou se neusmál." řekl Yoongi a Jungkook se zarazil. To je přesný opak jeho maličkosti. S ním si určitě nebude rozumět.
,,Ale to může být jenom na začátku. Ty ses taky ze začátku vůbec neusmíval a byl jsi tichý-.." ,,Ale já se styděl. Už takový jsem Yoongi, nerad se seznamuju s novými lidmi." skočil mu do řeči Jungkook.
,,No ale uvidíš, že si s ním budeš rozumět a když ne, tak to s ním už budeš muset po zbytek své kariéry vydržet. Protože ho se myslím tak brzy nezbavíš." poklepal ho Yoongi po rameni. Na to už Jungkook nic neřekl a začal se opět cpát ramenem.
,,Jo a dneska by měl přijít, asi kolem třetí, takže očekávám, že tady budeš. No a pak už vlastně bude tvůj manažer on a já přestoupím k tomu druhýmu." řekl Yoongi a Jungkook vykulil oči.
,,Už dneska?!" vyjekl překvapeně Jungkook, až mu málem zaskočilo.
,,Jo, takže tě tady očekávám tak ve třičtvrtě na tři." řekl Yoongi. Jungkook tedy přikývl a jelikož už měl dojezený ramen, tak se oblékl a odešel domů.
ČTEŠ
Sad Boy
FanfictionJeon Jungkook je začáteční zpěvák. Jako svého šéfa má jeho nejlepšího kamaráda Mina Yoongiho. Ten však na něj později nebude mít čas, jelikož se bude muset postarat o nového zpěváka. Tak mu tedy přidělí Kima Taehyunga, chladného, smutného chlapce, k...