,,Co se stalo Taehyungie?" zeptal se Jungkook a přisedl si k němu blíž. Ihned si začal číst článek v mobilu Taehyunga. Vykulil oči nad těmi fotkami a pak se podíval na Taehyunga.
,,Co-.. Co teď budeme dělat?" řekl Jungkook. Začal se bát, aby o své fanoušky nepřišel jen kvůli své orientaci.
,,No co? Můžeme to zapřít, ale neměl by jsi lhát svým fanouškům." řekl Taehyung a Jungkook si povzdechl.
,,Ale co když mě nebudou kvůli tomu mít rádi?" zeptal se Jungkook a Taehyung mu dal ruku kolem ramen a povzbudivě se usmál.
,,Jsem si jistí, že tě přijmou takového, jaký jsi. A pokud ne, tak si z toho nic nedělej, jelikož to nebyli lidé, kteří tě opravdu milovali." řekl Taehyung a Jungkook ho objal.
,,Děkuji. Nevím, co bych si bez tebe počal." řekl Jungkook a Taehyung se usmál.
,,Nemáš zač. Taky nevím, co bych bez tebe dělal." řekl Taehyung a položil si svou hlavu lehce na tu Jungkookovu. Jungkook se ale zanedlouho odtáhl a políbil Taehyunga. Ten mu prsty opět vjel do vlasů a Jungkook ho začal hladit po bocích.
Z nevinného líbání se stalo dravé a Jungkook Taehyunga povalil pod sebe. Začal mu pomalu vyhrnovat tričko a prsty ho hladit po bříšku, což Taehyunga lechtalo a tak se několikrát do polibku zachichotal.
Jungkook už mi málem sundal tričko, jenže najednou...
Mu začal zvonit telefon. Nechtěně se odtáhl a zamračil se.
,,Je mi jedno, kdo to je, ale zabiju ho!" řekl naštvaně Jungkook a posadil se. Koukl se na displej a ironicky se usmál.
,,Ahá. Takže naší obětí je Jimin!" řekl. Asi byl vážně naštvaný. Ihned hovor zvedl.
,,Co sakra chceš?!" zakřičel Jungkook, až se Taehyung a samozřejmě i člověk na druhé straně hovoru, lekli.
,,No... No, já se chtěl domluvit na té písničce jinak, než jen přes zprávy. Promiň, jestli jsem tě při něčem vyrušil." řekl Jimin z druhé strany hovoru a hned nahodil perverzácký hlas.
,,No tak to máš pravdu! Hele, nechci na tebe být nějak zlý, ale ještě jednou a jdu tě asi sejmout!" řekl naštvaně Jungkook a Jimin se jen zasmál.
,,No dobře, příště si dej letadlový režim, nebo si mobil úplně vypni. No a nebo jenom ZTLUM VYZVÁNĚNÍ." řekl Jimin a Jungkook protočil očima.
,,Tak se na to teda chceš domluvit?" řekl Jungkook a promnul si oční víčka.
,,Já myslel, že máš práci." řekl Jimin opět perverzním hlasem a Jungkook hluboce vydechl, aby se zbytečně znovu nerozčílil.
,,Dělám si srandu, tak pojď, budem si videochatovat, chvíli počkej." řekl Jimin a zavěsil. Jungkook si s povzdechem doběhl pro notebook a stihl ho zapnout přesně na čas. Ihned mohl vidět upozornění příchozího hovoru od Jimina, který ihned přijal.
,,Nazdar kluci." řekl Jimin.
,,Ahoj Chime." řekl Jungkook.
,,Ahoj Jimine." řekl Taehyung, který se opíral o Kookovo rameno.
,,Takže... Psal jsi, že by mohla být o lásce. Co by to tak přesně mělo být?" zeptal se Jungkook hned a vzal papír a tužku, aby si měl kam zapisovat.
,,No... Jakoby... Šlo by, kdyby to bylo nějak smutný." řekl Jimin a Jungkook si to jen s přikývnutím zapisoval.
Takhle si tam několik dalších hodin povídali, když najednou...
,,Jungkooku, Taehyung spí." řekl potichu Jimin a Jungkook se na něj podíval. Opatrně ho položil na gauč a zakryl ho dekou.
,,A kde máš vlastně Yoongiho?" zeptal se Jungkook a napil se čaje, který mu předtím Taehyung udělal.
,,Taky spí." usmál se Jimin.
,,A jak vám to vůbec klape?" zeptal se Jimin a Jungkook si povzdechl.
,,No... Klape nám to skvěle, jsem s ním velmi šťastný." otočil se Jungkook na Taehyunga, kterého pohladil po zádech.
,,Ale..." řekl Jungkook a Jimin se zamračil.
,,Neříkej mi, že je něco špatně." řekl Jimin.
,,Ne, to ne. Jenom... Včera jsme šli od Eunji a já ho políbil. Nemyslel jsem na nějaké fotografy, nebo tak něco a pak... Pak když jsem si s tebou psal, tak Taehyungie objevil článek, kde byly naše fotky a.. Prostě nás takřka odhalili. A... Já mám strach, že.. Že příjdu o spoustu fanoušků." řekl Jungkook a Jimin si povzdechl.
,,Věř mi, že praví fanoušci tě neopustí a budou vám to ze srdce přát. Takhle jsem to měl po svém coming outu a i po boyfriend tagu s Yoongim. Navíc... Máš spoustu fanoušků, ale Taehyunga máš jenom jednoho, to si pamatuj."
___
Again se vám omlouvám, že vychází kapitola tak pozdě a ano, zase jsem byla líná... Já jsem fakt strašná...
No, takže možná výjde ještě jedna kapitolka, ale ještě se musím rozhodnout. No a...
I purple yall!
ČTEŠ
Sad Boy
FanfictionJeon Jungkook je začáteční zpěvák. Jako svého šéfa má jeho nejlepšího kamaráda Mina Yoongiho. Ten však na něj později nebude mít čas, jelikož se bude muset postarat o nového zpěváka. Tak mu tedy přidělí Kima Taehyunga, chladného, smutného chlapce, k...