55.kapitola

476 42 16
                                    

Zanedlouho došli na policejní stanici a vše probíhalo, jako tenkrát, když tam byli kvůli tomu požáru.

,,Měl jste s panem Songem problémy již v minulosti?" zeptal se policista Taehyunga a ten si odkašlal.

,,No... Byl to bratr mého přítele a po jeho smrti... S ním bylo těžké komunikovat a podobně." řekl Taehyung. Snažil se znít co nejvíc vážně a seriózně, ale moc mu to nešlo.

,,Měl jste s ním nějaké konflikty?" zeptal se policista, aby si to asi objasnil.

,,Ano a často... Často hodně velké." řekl Taehyung. Nerad si na to vzpomínal.

,,Fyzicky či psychicky vám neubližoval?" zeptal se policista a Taehyung hlasitě polkl.

,,Ano. Oboje." řekl Taehyung a do očí se mu při té vzpomínce nahrnuly slzy. Ihned rychle zamrkal a tím je zahnal.

,,Mimochodem.. Domníváme se, že požár vašeho bytu způsobil též on." řekl a Taehyung na něj vykulil oči. Moc ho to ale nepřekvapovalo.

,,Našli jsme nějaké důkazy z místa činu a konečně jsme na něco přišli." řekl policista a Taehyung jen přikývl.

,,Jaký máte vztah s těmito chlapci?" položil před něj policista fotky Jimina a Yoongiho.

,,Čistě kamarádský." řekl Taehyung.

,,Jak dlouho se s nimi kamarádíte?" zeptal se policista.

,,S Parkem Jiminem už od malička a s Minem Yoongim několik měsíců." řekl Taehyung a policista jen přikývl.

,,A jaký máte vztah s druhou obětí, panem Jeonem Jungkookem?" zeptal se policista.

,,No... Je to můj přítel." řekl Taehyung a trošku se začervenal.

,,Tak dobře. Děkujeme za odpovědi." řekl policista, podal si s Taehyungem ruku a nechal ho, aby šel pryč z výslechové místnosti, aby Jungkookovi uvolnil místo a on tak taky mohl jít na výslech. Ptali se ho vlastně na stejné otázky a samozřejmě byl za chvíli zpátky a s Taehyungem šli domů.

,,Tak... Vymyslíme teda ten coming out?" zeptal se Jungkook, když přišli domů.

,,Jasně." usmál se Taehyung a Jungkook mu samozřejmě úsměv oplatil. Šli do obýváku, kde si sedli na gauč.

,,Takže.. Buď tam se mnou budeš od začátku, nebo tam příjdeš tak v průběhu videa?" zeptal se ho Jungkook a Taehyung se zamyslel.

,,Asi tam příjdu v průběhu videa, až mě zmíníš." řekl Taehyung a Jungkook tedy přikývl.

,,A co budeme dělat teď?" zeptal se Jungkook.

,,Hmm.. Mazlit se?" zeptal se Taehyung s rudými tvářemi a Jungkook k němu s úsměvem přišel. Vzal ho do náruče a odnesl ho k sobě do pokoje.

,,Odteď bydlíš v tomhle pokoji. Vlastně jsi tu byl i včera, ale platí to odteď, jasné?" řekl Jungkook, když ho položil na postel. Taehyung jen přikývl. Jungkook si lehl vedle něj a Taehyung si položil hlavu na jeho hruď a objal ho kolem pasu. Jungkook mu prohraboval vlasy.

Takhle tam byli hodně dlouho, dokud si neuvědomili, že je čas na večeři. Tak se šli něčeho navečeřet a po sprše, která bohužel nebyla společná, si lehli do postele a usnuli v objetí.

___

Ahuj!

Chtěla bych se vám omluvit, že dneska už asi nevýjde žádná kapitola, jelikož budu dělat nějaké video na yt a jak se znám, tak mi to bude trvat zase čtyři hodiny. Ještě jednou se omlouvám a...

I purple yall!

Sad BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat