,,Tak tady to je." přišla Eunji s jeho objednávkou, což byl hrníček mléčné čokolády.
,,Ty máš teď volno?" zeptal se jí Jungkook, když si sedla naproti němu.
,,Na tebe si ho vždycky udělám." řekla stydlivě a potichu, ale Jungkook ji i tak slyšel.
,,Tak, co je u tebe nového?" zeptala se ho po chvíli.
,,No... Včera jsem byl na tom konkurzu a-.." ,,Ježiš, já úplně zapomněla na ten konkurz. Tak, jak to dopadlo?" skočila mu do řeči.
,,No... Jednomu klukovi z poroty se můj zpěv líbil a nabídl mi spolupráci. Já ji přijal a dneska si pro mě přijel a odvezl mě do mého budoucího studia, kde mi všechno řekl ohledně toho, jak bude všechno probíhat." domluvil Jungkook a napil se ze svého hrnku.
,,A kdy budeš mít první písničku?" zeptala se ho Eunji.
,,To nevím. Ještě ji musím složit, pak mi ji Yoongi musí svolit, pak musí vymyslet choreografii, tu se musím naučit a pak musíme ještě natočit klip, takže... Moje první písnička výjde asi za měsíc, minimálně." řekl Jungkook a Eunji na něj vykulila oči.
,,Až tak? Ale i tak se těším. Už víš, o čem ta písnička bude?" zeptala se ho Eunji.
,,No... Nevím, ale musí to být písnička, která by zaujala co nejvíce lidí." řekl Jungkook.
,,Tak to chce něco-.." ,,Eunji! Máš tady zákazníky, tak pracuj! Nezapomeň, že můžeš dostat i padáka!" ozvalo se od pultu.
,,Tak já už musím jít." řekla a v tu ránu byla pryč.
Jungkook zanedlouho svou čokoládu dopil, šel zaplatit, zároveň se rozloučil s Eunji a pak už vyrazil domů.
___
Tady máte ještě jednu kapitolu, jelikož se mi teď chtělo psát a nechtěla jsem si ji nechat, jako náhradní.
Doufám, že teď budu i více aktivnější a budou častěji vycházet kapitoly. A zatím AHUJ!
And I purple yall!
ČTEŠ
Sad Boy
FanfictionJeon Jungkook je začáteční zpěvák. Jako svého šéfa má jeho nejlepšího kamaráda Mina Yoongiho. Ten však na něj později nebude mít čas, jelikož se bude muset postarat o nového zpěváka. Tak mu tedy přidělí Kima Taehyunga, chladného, smutného chlapce, k...