Jungkook brečel a dusil se svými vzlyky. Konečně ho ten chlápek položil na zem před letiště a Jungkook si ihned klekl. Měl zlomené srdce na miliardu kousíčků a měl pocit, který zažíval ve svém nejtěžším období. Pocit nepotřebnosti vůči ostatním, pocit prázdnoty.
,,Jungkooku!" přiběhl k němu Yoongi.
,,Co se proboha stalo?!" řekl Yoongi, ale Jungkook neodpovídal. Jen brečel. Yoongi ho vzal do náruče a přenesl ho do auta. Tam Jungkook nepřestával brečet.
,,Řekni mi, co se stalo, prosím." řekl Yoongi, když stál na červené. Nic. Jungkook mlčel a jen brečel. Yoongi si povzdechl a zanedlouho dojel před Jungkookův dům. Otevřel zadní dveře, aby mohl Jungkook vystoupit, ale ten se k tomu jaksi neměl.
,,Jungkooku, pojď." řekl Yoongi, ale Jungkook opět nic. Yoongi si povzdechl a vzal ho do náruče. Jungkook by se rád vzpouzel. Rád by letěl do Japonska, hledat Taehyunga, ale... Byl strašně slabý, nemohl se skoro ani hýbat, jak moc byl ze všeho vyčerpaný. Ale usnout nemohl.
,,Kone-.. Panebože Jungkookie!!" vyjekl Jimin, když viděl Jungkooka, který brečel v Yoongiho náručí.
,,Co se proboha stalo?!" vyjekl a převzal si Jungkooka od Yoongiho do náruče, jelikož na něm viděl, že už ho asi neunese.
,,To kdybych věděl." řekl Yoongi a Jimin se tedy obrátil na Jungkooka.
,,Jungkookie... Řekni nám, co se stalo." řekl Jimin, ale Jungkook opět nic.
,,Necháme mu chvíli na to, aby se vzpamatoval a až pak se ho budeme na něco ptát." řekl Jimin směrem k Yoongimu a ten přikývl.
,,Ale měli bychom u něj být. Vím, čeho všeho je v tomto stavu schopný." řekl Yoongi a Jimin přikývl. Bylo mu jasné, o čem Yoongi mluví.
,,Takže.. Já ho donesu do pokoje a pak ho tam budu hlídat." řekl Jimin a Yoongi přikývl.
,,Já zatím objednám něco na jídlo." řekl Yoongi a Jimin souhlasil.
Došel do Jungkookova pokoje, který ještě donedávna sdílel s Taehyungem. Položil ho na postel a v tu chvíli zjistil, že Jungkook vlastně spal. I tak u něj zůstal, kdyby to náhodou předstíral a pak si něco udělal.
ČTEŠ
Sad Boy
FanfictionJeon Jungkook je začáteční zpěvák. Jako svého šéfa má jeho nejlepšího kamaráda Mina Yoongiho. Ten však na něj později nebude mít čas, jelikož se bude muset postarat o nového zpěváka. Tak mu tedy přidělí Kima Taehyunga, chladného, smutného chlapce, k...