Ráno se Taehyung probudil kupodivu dřív. Ihned mohl vidět tu roztomilou tvář Jungkooka. Usmál se nad tím a dal mu malou pusinku na nos. Jungkook ho ze spaní malinko pokrčil, nad čímž se Taehyung usmál.
Opatrně ze sebe sundal Jungkookovy silné paže a odsunul se od něj. Šel se obléct a šel i s mobilem dolů. Tam objednal ramen a radši i s rouškou šel čekat před dům, aby Jungkooka ten donašeč nevzbudil.
Zanedlouho tam donašeč byl, Taehyung si převzal svou objednávku a zaplatil. Vešel a zavřel.
Teprve teď se Jungkook probudil. Bylo mu divné, že na sobě necítil namáčklé něčí tělo. Se zavřenýma očima prohmatal druhou půlku postele, ale nic. Už nebyla ani teplá.
Tak co? Třeba Tae vstal dřív. Jungkook se otočil na druhý bok a dál se snažil usnout. Najednou se otevřely dveře a do místnosti někdo vstoupil. Jungkooka to moc nezajímalo.
Taehyung položil na stůl ty krabičky s ramenem a sedl si na postel vedle Jungkooka.
,,Jungkookie... Vstávej, máš tady snídani." řekl něžně Taehyung. Jungkook si lehl na záda a našpulil rty. Taehyung se usmál. Věděl, co chce.
,,Hmm.. Pusinka bude, až konečně otevřeš ty svý kukadla, sedneš si a budeš moct potom hned snídat." řekl Taehyung a Jungkook se roztomile zamračil. Posadil se vedle něj a znovu našpulil rty. Taehyung se zasmál a vtiskl mu na ně dětskou pusu.
,,Ale notak." zamračil se znovu Jungkook a přitáhl si Taehyunga za zátylek do pořádného polibku. Taehyung mu ihned vjel prsty do vlasů. Jungkook ho povalil pod sebe a začal ho hladit po bocích.
,,Pojď Kookie, jinak nám to vystydne." odtáhl se Taehyung a Jungkook přikývl. Posadili se a Taehyung podal Jungkookovi krabičku s ramenem a hůlky, stejně tak i sobě.
,,Děkuji Taehyungie." poděkoval Jungkook a dal si do pusy první sousto.
,,Nemáš zač. Alespoň jednou máš tu snídani do postele ty." usmál se Taehyung. Oba zanedlouho všechno dojedli a Jungkook se šel následně převléct. Taehyung si půjčil jeho notebook, aby se podíval na komentáře u jeho coming outu.
,,Na co se to díváš Taetae?" zeptal se Jungkook a sedl si k němu na postel.
,,Na komentáře u tvého coming outu." řekl Taehyung a najel na youtube a šel se tedy podívat na komentáře, které začal číst nahlas:
,,Moc vám to přeju, jsem ráda, že jsi šťastný."
,,Jezusi, vy jste roztomilí! Moc vám to přeji!"
Další takové komentáře tam byli, ale pak tam našli i ty, které je oba zarazily:
,,Další buzna?! Neřekla bych do tebe, že budeš na kluky a že budeš mít tak špatný vkus. Nenávidím tě!"
,,Beztak tě chce ten Taehyung jen využít! Už jen, když mu vyhořel barák, tak se k tobě přis*al a je vidět, že je s tebou jen pro peníze!"
,,Ne! Jungkook-oppa je můj a nikdo mi ho nebude brát! Nenávidím tě, Taehyungu!"
Taehyungovi se do očí nahrnuly slzy. Teď ho jeho fanoušci nenávidí, ale horší je, že nenávidí Jungkooka. A to jen kvůli němu. Sice těch povzbuzujících a pozitivních komentářů tam bylo víc, ale i tak ho to strašně mrzelo.
Jungkook si všiml toho, že Taehyung skoro brečel a tak zaklapl notebook a přitáhl si ho do objetí. Taehyung se naplno rozbrečel.
,,Já.. Říkal jsem ti, že tě kvůli mě budou nenávidět." řekl Taehyung. Ano, i tohle mu říkal a to několik minut před natáčením. Tehdy ho musel Jungkook uklidňovat, aby se tam ještě nezhroutil.
,,Taehyungie... Nemůžeš za to. Nikdo za to nemůže. Jsou to jenom toxic fanoušci, to je normální. Co bych to byl za zpěváka, kdybych neschytal nějaký hate." řekl Jungkook a Taehyung si povzdechl.
,,Moc tě miluju Taehyungie, ano? A nikdy se tě nevzdám." řekl Jungkook, odtáhl se z objetí a procítěně ho políbil.
,,Taky tě moc miluju Jungkookie." řekl Taehyung, když se od sebe odtáhli.
,,Co kdybychom zašli do kavárny a večer třeba do kina, co říkáš?" řekl Jungkook a Taehyung s úsměvem přikývl. Chvíli tam ještě takhle leželi a později šli dolů a zahráli si nějak videohry.
___
Hmmm...
Už bychom mohli dát zvrat, co říkáte?
Ale ještě si pár kapitolek počkáme, ale viděla bych to tak na 60.-65. kapitolku.
I purple yall!
ČTEŠ
Sad Boy
FanficJeon Jungkook je začáteční zpěvák. Jako svého šéfa má jeho nejlepšího kamaráda Mina Yoongiho. Ten však na něj později nebude mít čas, jelikož se bude muset postarat o nového zpěváka. Tak mu tedy přidělí Kima Taehyunga, chladného, smutného chlapce, k...