Zanedlouho přišla Eunji s dvěma hrnečkama, které položila na stůl. Pak si sedla vedle Jungkooka.
,,Takže.. Kolik ti vlastně je Taehyungu?" zeptala se Eunji.
,,Ehm.. Dvacet jedna. Zrovna jsem dostudoval." řekl Taehyung. Připadal si jako u nějakého výslechu.
,,Aha." řekla jen. Pak si tam povídali dál. Jungkook s Eunji se dost nasmáli. Ale Taehyung ne. Snažil se nesmát se a být pořád vážný, ale dělalo mu to dost problémy.
,,No a tenkrát jsem mu ji ještě vylil na jeho pracný účes." začal se smát Jungkook a Eunji s ním. Taehyung se skoro usmál, ale hned se vnitřně uklidnil. Začal být velmi nervózní.
Už když tam přišel, tak měl špatný pocit. Nikdy se už nechtěl zasmát. Nikdy se ani nechtěl usmát. A už vůbec nikdy nechtěl být šťastný. A že na to měl svůj důvod, který ale nikdy nikomu neřekne.
,,Omluvte mě. Potřebuji si odskočit." řekl slušně Taehyung a zmizel za dveřmi, vedoucími na záchod.
,,No... Vypadá celkem mile. Schvaluji ti ho." mrkla Eunji na Jungkooka, když jim Taehyung zmizel z dohledu.
,,Nech toho." zčervenal Jungkook a bouchl ji do ramene. Ta se tomu jenom zasmála.
,,Nevíš, proč se neusmívá?" zeptala se ho po chvíli.
,,No tak to by mě taky zajímalo." řekl Jungkook a ona jenom přikývla.
,,A tak co? Je dobrej manažer?" zeptala se ho.
,,No... Je celkem dobrej. Stejnej, jako Yoongi. Skoro." řekl Jungkook.
,,Takže s ním jsi spokojený?" zeptala se.
,,Jo, celkem jo. Až na to, že je nějaký divný. Prostě mi příjde, že je celkem divný, aby se člověk nikdy neusmíval a ani nesmál." řekl Jungkook.
,,No tak třeba má depky, co ty víš." řekla Eunji.
,,Asi máš pravdu." povzdechl si Jungkook.
,,No tak ale změňme téma. Víš, koho jsem tady dneska dopoledne viděla?" řekla Eunji a Jungkook se na ni jen podíval.
,,Koho?" zeptal se jí ze zvědavosti.
,,Yoongiho a Parka Jimina." řekla Eunji.
,,Kdo je Park Jimin?" zeptal se jí Jungkook.
,,Ty neznáš Parka Jimina?" zeptala se ho udiveně Eunji.
,,Ne?" řekl nechápavě zase Jungkook.
,,Je to teď nový zpěvák, kterému Yoongi dělá manažera. Měl podobný bum jako ty, ale samozřejmě ne tak velký. Jo a byl v trendech a taky se o něm mluvilo v televizi i na internetu, podobně, jako o tobě. Tys o něm vážně neslyšel?" řekla Eunji a Jungkook jen zakroutil hlavou.
,,Ale zpět k nim. Vypadali, jakoby si vážně rozuměli. Kdo ví, jestli třeba mezi nimi nebude něco víc. Což mi připomíná, že by sis měl už taky někoho najít. Ale Taehyung by se k tobě hodil." drkla do něj.
,,Ne, já se mu stejně nelíbím a navíc... Neklapalo by nám to. Jsme úplně odlišní lidé." řekl Jungkook.
,,Protiklady se přitahují, ne? A navíc ho ještě pořádně neznáš. Vsadím se s tebou, že sem jednou příjdete jako pár." skřížila si ruce na prsou a stála si za svým.
,,Ale běž." mávl nad tím rukou Jungkook a ona se jen zasmála. Takhle si tam ještě nějakou tu chvíli povídali, než Jungkookovi něco došlo...
,,Eunji? Není Taehyung na záchodě nějak dlouho?"
ČTEŠ
Sad Boy
FanfictionJeon Jungkook je začáteční zpěvák. Jako svého šéfa má jeho nejlepšího kamaráda Mina Yoongiho. Ten však na něj později nebude mít čas, jelikož se bude muset postarat o nového zpěváka. Tak mu tedy přidělí Kima Taehyunga, chladného, smutného chlapce, k...