Taehyung se probudil celkem brzy. Probudil ho budík, který měl nastavený na devátou hodinu. Měl totiž jet do nemocnice, aby pomohl Jungkookovi sbalit věci.
Ihned vstal, šel vykonat osobní hygienu a měl jen štěstí, že koupelna byla už uklizená. Pak se oblékl a rychle běžel na autobus, aby to stihl. Jenže zapomněl na jednu důležitou věc...
,,Hele, támhleto je Kim Taehyung!!" zakřičela nějaká holka za ním a Taehyung tedy více zrychlil, aby se vyhnul šíleným fanynkám. Naštěstí je zanedlouho setřásl a tak klidně nastoupil do autobusu, který se ihned rozjel směr nemocnice, což byla i jeho poslední zastávka.
Naštěstí tam zanedlouho byl a tak mohl Taehyung konečně vystoupit. Šel rychle do nemocnice, protože, jak znal Jungkooka, tak ten tam už musel dávno balit. Samozřejmě to byla pravda.
Jungkook byl vzhůru už od devíti, tak po snídani ihned začal vybalovat. Mírně se lekl, když uslyšel zaklepání na dveře od jeho pokoje. Řekl jen potichu: ,,Dále." a usmál se, když uviděl člověka, který vstoupil.
Ihned se na něj usmál. Taehyung k němu přišel, objal ho a políbil.
,,Ahoj." řekl Jungkook a objal Taehyunga ještě jednou.
,,Ahoj. Jak to, že už balíš? Měl jsi na mě počkat." nafoukl Taehyung naštvaně tváře a Jungkook mu je prstem splaskl.
,,Nudil jsem se. Promiň." usmál se Jungkook a oba se potom ihned pustili do balení.
***
Když konečně všechno dobalili, tak Jungkook půjčil Taehyungovi alespoň roušku a společně konečně vyšli do ulic.
,,Nepůjdeme nakoupit?" zeptal se Jungkook.
,,A co bys chtěl tak koupit?" zeptal se Taehyung.
,,No... Banánové mlíčko." řekl Jungkook a Taehyung se na něj pobaveně podíval.
,,Ale Kookie, máš ho doma." řekl a Jungkook se zamračil.
,,Ale i tak. Taky ti koupím, co budeš chtít." řekl Jungkook a než Taehyung stačil cokoliv namítnout, tak ho táhl do nejbližšího obchodu.
,,Tak fajn." řekl nakonec Taehyung, když už byli v obchodě. Jungkook hned běžel k banánovým mlíčkům a naházel jich do košíku alespoň deset.
Taehyung se jentak loudal za ním, když tu najednou...
Uviděl čokoládu, ale ne tak ledajakou. Byla to čokoláda, kterou vždy dostával od prarodičů třeba za vysvědčení. Od svých patnácti ji neměl, jelikož se pak z neznámých důvodů přestala prodávat. Teď ji ale viděl.
,,Jungkooku, pojď!" začal ho táhnout k regálu s čokoládama. Ihned chmátl po ní a nevzal jen jednu, nýbrž deset, jako Jungkook předtím mlíček.
,,Nač tolik čokolád?" zeptal se Jungkook.
,,Ty sis koupil deset mlíček, já si koupím deset čokolád. Pět let jsem ji neměl. Teď jdeme ještě ke zmrzlinám." řekl Taehyung a začal ho táhnout k mrazáku. Ihned nabral dva kýble zmrzliny. Pistáciovou a čokoládovou s kousky čokolády.
,,Tak já si taky ještě něco koupím." řekl Jungkook a hodil do košíku ještě dvě balení čokoládových sušenek.
,,Tak jo. Jdeme k pokladně." rozhodl nakonec Jungkook a oba tam tedy šli.
***
,,Ty, Jungkookie?" řekl Taehyung, když už šli pomalu domů.
,,Ano Tae?" podíval se na něj Jungkook, ale jen na chvíli, pak ihned začal dávat pozor na cestu.
,,Napadlo mě... Že bych s tebou tu jednu písničku nazpíval." řekl Taehyung a Jungkook se na něj překvapeně podíval. Hodně dlouho ho přemlouval, aby do toho šel, jenže Taehyung vždycky říkal, že zpívat neumí, i když to nebyla pravda. Hodněkrát ho slyšel zpívat, třeba při dělání jídla.
,,Vážně?" zeptal se Jungkook s nadějí v hlase.
,,Jo, napadlo mě, že bych ti tu radost udělat mohl." řekl Taehyung a Jungkook ihned položil všechny věci, co měl v rukou a objal ho. Byl velmi šťastný, že Taehyung nakonec souhlasil.
Došli domů zrovna k obědu, tak si objednali nějaké jídlo a odpoledne k nim přišli Yoongi s Jiminem a dokonce i Eunji a Ray. Všichni se pobavili a k večeru šli domů.
Taehyung s Jungkookem si udělali filmový večer, kdy snědli skoro všechno, co nakoupili. Nakonec se vykašlali na sprchu a šli spát.
___
A už jsme u konce. Ještě jenom epilog :((
Tak rychle to uteklo :((
No nicméně...
Chtěla bych vám jen říct, že o další knížce rozhodujete jen vy! (Což už víte, ale dám vám hned podrobnější informace).
Na tomhle účtu mám knížku Facts of me a tam dám všechny své návrhy na knížky. Můžete mi tam pak napsat do komentářů, jakou knížku byste chtěli.
No a jinak mějte hezký den a..
I purple yall!
ČTEŠ
Sad Boy
ФанфикJeon Jungkook je začáteční zpěvák. Jako svého šéfa má jeho nejlepšího kamaráda Mina Yoongiho. Ten však na něj později nebude mít čas, jelikož se bude muset postarat o nového zpěváka. Tak mu tedy přidělí Kima Taehyunga, chladného, smutného chlapce, k...