Zastavila jsem se před dřevěnými dveřmi a jemně zaťukala. Chvíli se nic neozývalo, ale poté se domem rozezněl štěkot psa, jež s prarodiči žije už celkem dlouho.
,,Ahoj, Yumi" řekla ne moc šťastně babička a uvolnila mi cestu dovnitř. ,,Ahoj" slušně jsem pozdrav opětovala a špinavé boty odložila stranou, kde se nacházela obuv prarodičů.
,,Přinesla jsem vám maso od táty" usmála jsem se a tašku položila na stůl. ,,Moc děkujeme" odpověděla a tašku hned raději odnesla do nějaké místnosti, kde jsem nikdy nebyla.
,,Je tady děda?" optala jsem se trošku více nahlas, tak aby mě i v té místnosti slyšela a v duchu si přála, aby zde byl. Měla jsem otázku, která by mě celou noc užírala, až bych nemohla usnout.
,,Jo, je na zahradě" ozval se její hlas, na což jsem hned vyrazila k zadním dveřím vedoucí na, již zmiňovanou, zahradu.
Jakmile má noha dopadla na zem, venkem se prohnal svěží vánek, který mi též rozcuchal vlasy a na hlavě tedy ponechal jednu zamotanou kouly. Potichu jsem se tomu zasmála a vlasy si zpět upravila, tak jak byly před tím.
,,Yumi!" zvolal radostně a rozešel se směrem ke mně. ,,Ahoj" usmála jsem se a nechala se vtáhnout do jeho objetí, jež jsem vždy tak milovala.
,,Co tě sem vede?" optal se a do ruky vzal hrabě, jež musel na malou chvíli opustit, díky mému příchodu a pustil se zpět do práce. ,,Nevíš, co znamená toto pírko?" z kapsy jsem vytáhla náhrdelník a dala ho před sebe.
,,Jsi v pohodě?" optala jsem se a hlavu naklonila na stranu. Velmi dlouho se díval na náhrdelník, aniž by mrknul a i dýchal. ,,Jo jo" zatřásl s hlavou a hrabě znovu odložil.
,,Kde jsi ho našla?" řekl stále ohromen věcí, jež jsem držela v rukou. ,,To je na dlouho" vyšel ze mě takový ten trapný smích a jemně si promnula krk.
,,Viděla jsem ho jednou u tebe, a tak mě napadlo, že bych ti ho asi měla ukázat" mikla jsem rameny a náhrdelník schovala zpět do kapsy.
,,Asi bych ti to měl už říct" řekl a bez dalších slov vyšel směrem do kulny. Nechápavě jsem na něj hleděla, dokud mě nezavolal za ním.
Omlouvám se, že to tak dlouho trvalo, ale už je to tady, takže doufám, že se vám kapitola líbila a zůstaňte zdraví
~ Kang Jemun