6. bölüm

27 3 0
                                    

   Sabah nasıl uyandagimi bilmiyordum. Geç kalmıştım. Okulun 2.günü geç kalmıştım. Allah kahretsin. Kendime sövereken başımı yastığa koydum Amaan nolcak geç kalim bugünde nolcak yani diye geçirdim içimden. O an kapı açıldı. Içeri Deren girdi. "Uyan Mira. Okul var." biliyordum da saat kaç ki Deren de yeni uyanmıştı. Saat 7.15'ti. Ah benim salak kafam okul 8.20'de başlıyordu. Ne kadar dalgınım.
    Yorganımı üzerimden atıp kalktım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Okul kıyafetlerimi giydim. Altimiza siyah bi etek , üstümüze gri bi tişört. Güzel bi uyumdu beğendim.
     Aşağı indiğimde bensiz kahvaltıya başlamışlardı. Ağzıma bi kaç parça bişey attıktan sonra çantamı aldım kapıya doğru hareket ettim annem arkamdan " gelde düzgünce kahvaltını yap" diye bağırdı. Oysaki ben hiç aldırmadan ayakkabılarımı giydim "hadi Deren geç kalıcaz" diye bağırdım. O da karşılık olarak " daha erken yaaa niye şimdi gidiyoruz" dedi. Babam "sizi bugün ben bırakacağım " dedi. Ama ben yürüyerek gitmek istiyodum da bundan sonra yetişemezdik. Annem beni tekraradan yemek başına çağırdı bu kez babam da katıldı. Sonunda pes etmiştim oflaya poflaya masaya oturdum. Annem " anneye of yok" dedi. Bende tamam der gibi kafamı salladım. Yemek yerken bi taraftan da bugünkü enerjinin nerden geldiğini anlamaya çalıştım ama bi türlü anlayamadım. Fazla kafa yormaya gerek yoktu.
   Herkes toplanınca yola çıktık. 5 dakika sonra okula gelmiştik. Ben gelene kadar kafamı koyup uyudum. Deren de babamla sohbet ediyorlardı. Çok sıkıcıydı. Okula giderken babama görüşürüz dedik. Okul bahçesine girdiğimizde ilk gözüme çarpan Özgür, yanında bi kaç arkadaşı ve tabi yine olmaz olası Nil vardı. Deren kolumu cimdikleyince bende küçük bi çığlık attım. Bi kaç kişi donup bize baktı. "Noldu sana bi anda kaşların çatıldı" bende "yok bişey sadece bi arkadaşı gördüm" hafif bu gülüş belirdi yüzünde "kimmiş bu arkadaş beni de tanistirsana" sorulardan bilmişim gibi tavır alarak " yav deren sen  benden başka uğraşacak insan bulsana " bunu diyince koca bi gülüş firlattıktan sonra bi kaç arkadaş edinmişti kendine onların yanına gitti. Bende Nur'u görünce yanına gittim. "Selam" dedim. Bana döndü çok solgun bi sesle " Selam" dedi. Noldu diye soracakken "saçını başını yoldan senin kızım parcalicam seni" dedi . O an bira şaşırmıştım. "Ne noldu?" diye sordum. Bana döndü yüzündeki kızgınlık biraz girmişti " kusura bakma ya sinirlenince gözüm kimseyi görmüyo" dedi. Hâlâ anlamamıştım " neye sinirlendin bu kadar" diye sordum " bak şuraya" diyerek kafasıyla Özgür'ün yanında bi çocuk bi kızla sarmaş dolaştılar. Aa bu çocuk benim müdürün odasında gördüğüm çocuktu. "Ee ne olmuş onlara" dedim. Yine sinirlenmişe benziyordu. "Işte Özgür'ün yanında duran o çocuk varya üstelik sarı çiyanla sarmaş dolaş olan , o vücut yapısı güzel olsada bi o kadarda oruspu kız var ya..." kıza sövmeye devam ederken. " Ee yeter kızda günah kalmadı" dedim. Küçük bi gülücük attıktan sonra " işte o kızın yanında ki çocuk var ya o benim eski sevgilim Oğuz" dedi. Ve o an ben şok. Amma da yakışıklı çocuk şimdi Nurun hakkını yememek lazım kız çok güzel. Yakışırlarmış bence. "Niye ayrildiniz" diye sordum. Beni kolumdan çekip yanımızdaki bana oturduk. Anlatmama başladı " aslında ben de sebebini bilmiyorum. Bi gün beni sinema izlemek için evine davet etti bende gittim. Güzelce sinema izlerken telefonu çaldı. Müsade istedi ben de tamam dedim.5 dk sonra geldi ve bam 'ayrıldık' dedi. O an neye uğradığımı bilemedim. Canım çok yandı, o an çok sinirlendim niye diye bile soramadım.." anlatırken gözleri dolmuştu üstelik bi kaç damla göz yaşı döktü canının yandığı çok belliydi " devam etme kendini üzme" dedim ama beni dinlemedi devam etti " ..sadece ona tokat attım. Kapıdan çıktım. Arkama bile bakmadım sadece yanlız kalmak istiyodum. Ve bi kere bile dur gitme demedi. O gün eve gitmek istemedim. Bağırmak istedim o an ölmek istedim. Çok düşündüm nasıl bitirdi 2 senelik ilişkimizi basil bitirdi diye..." şok üzerine şok yaşıyodum 2sene mi o kadar uzun müydü gerçekten " .. ama sonra fark ettim o böyle de mutlu. Benden sonra uzun bi ilişkisi olduğunu duymadım. Ama gözümün önünde kızlarla sarmaş dolaş  işte bu çok can yakıyo. " dedi içime kapandı. Hıçkıra hıçkıra ağladı. Bende kollarımla sıkıca sardım onu diyecek bişey bulamadım.
 

~GÖZLERİN GÖZLERİME~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin