Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda Özgür kollarını bana sarmıştı. Yavaşça başımı kaldırdigimda Özgürle göz göze geldik nefesini yüzümde hissetmiştim bi an. Bi garip olmuştu. Gondol biraz daha hızlanınca beni daha sıkı sarmıştı. Bilmediğim bi şekilde kendimi onun yanında güvende hissediyodum. Kulağıma doğru eğildi ve " korkma" dedi. O an içimi bi mutluluk sarmıştı. Ben de kafamı salladım. Benden yavaş yavaş ayrıldı. Ama eli elimi tutuyodu. Ilk önce gözlerim ellerimizde sonrada arkadaşlarda olmuştu. Herkes bize bakıyordu. Bende utana çekine başımı eğdim. Sonrası biraz daha durduk lunapark ta. Hatta erkekler bizim için ayıcık alacaktılar onun için atış yaptılar. Özgür bana beyaz küçük bi ayıcık kazanmıştı elinde kalp vardı. Üzerinde seni seviyorum yazıyordu. Biraz garipti ama ben hiç yanlış düşünmemiştim.
Mert " hadi şimdi bovling oynamaya" dedi. Hepbir ağızdan olur diye ses yükseldi. Herkes arabaya geçti. Ben yol boyunca şarkı dinlemistim. Zaten Özgürle sohbet etmiyoduk.
Bizi oyunlar oynan bi mekana getirmişlerdi. Bovling oynamak için içeri geçtiğimizde Mert " herkes ikişerli grup olacak" dedi ve tek tek ısimleri saymıştı. Ben Özgürle olmuştum. Bu düpedüz ayarlanmıştı. Ben utana çekine " yalnız ben oynamasını bilmiyorum" dedim. Berke " olsun bişey olmaz yanında profosyenel bi oyuncu var o sana öğretir " dedi ve güldü. Mert " Özgür öğretsin sana bi taraftan da oynarsınız. Olur mu kardeşim." dedi. Özgür biraz rahatsız olmuş gibi " bakarız" dedi. Mert havayi dağıtmak için " Desene kardeşim bu maçta 1. olamican " dedi. Oğuz " he valla olamıcak ama Mira oynamasını öğrenirse obovv" dedi. Herkes gülmüştü. Özgür " sağlık olsun be kardeşim" dedi. Oyna ilk Mert başlamıştı. Sırasıyla Özgür, Berke, Oğuz oynamışlardı. Hepside profosyenel oynuyordu. Ama yine de en iyisi Özgür'dü. Kızlara sıra geldiğinde Seçil, Gül, Nur ve ben oynadım. Bana gelene kadar onları izlemistim. Kılardan da pek iyi oynayan yoktu. Ama bana göre gayet iyilerdi. Ben topu boşa atmıştım. Onlara karşı biraz mahcup olmuştum. Özgür'e "kusura bakma" dedim. Ama hiç buralı olmamıştı. Sıra tekrar erkeklere geldiğinde bu kez iyi yapan Berke'ydi. Kızlar da da Gül güzel atmıştı. Seçil de fazla oynayamiyodu. Nur da idare ederdi. Ya ben ben hiç oynayamıyordum. Tam topu atacağım sıra Oğuz " la Özgür oğlum kalk git kıza yardım etsene öküz gibi gelmiş oturmuşsun" dedi. Diğerleri gülse de ne ben ne de Özgür gülmemiştik. Özgür sadece bakmakla yetinmişti. Göz göze geldiğimizde ben hemen gözlerimi çekmiştim. Çünkü çok soğuk bakmıştı. Topu attım sadece 1 top devirmistim. Mert " tebrikler o da bişey " dedi. Bu kez bende gülmüştüm. Bi kaç tur daha oynadık ve kazanan Mert ve Gül olmuştu. Özgür Mertle Gülü tebrik etti sonrada dışarı çıktı. Bizde arkasından gittik. Oğuz ve Berke yanıma geldi " kafana takma o böyle dengesiz " dedi. Sadece onlara karşı gülebilmiştim. Herkes arabaya geçmeden önce vedalaştı. Erkekler kızları bıraktıktan sonra bir yere gideceklermiş Özgür bana bişey dememişti ama kızların haberi vardı. Özgür'ün yanına geçtiğimde sadece 2 saniye göz göze geldik sonra arabayı çalıştırdı. Hepimiz arka arkaya giderken tek tek ayrılmıştık. Beni dün bıraktığı yerde durmuştuk. Ben arabadan inerken " iyi akşamlar" dedim. Sadece gözlerime baktı. Başka hiçbişey demedi. Bu biraz kalp kırıcı olmuştu. Onun gitmesini beklemek için arabanın az biraz ötesinde durdum. Bana bakmaya devam etti sonra " ne bekliyosun gitsene evine" dedi. Ben de " senin gitmeni bekliycem" dedim. Bana biraz garipsermis gibi baktı " tamam o zaman ben gidiyom sen de hemen eve gir. " dedi. Ben de kafa salladım.
Ve gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~GÖZLERİN GÖZLERİME~
Teen FictionSımsıkı boynuna sarılıp, kokusunu içine çektikten sonra ; kulağına " seni çok seviyorum" demektir aşk... ❤🖤💙 ________ Arkadaşlar kitabımı yıldızlarmısınız rica etsem 😊😊😊😊🙏🙏🙏