Alışverişi bitirdikten sonra yazlık eve gelmiştik. Tetlediğim için iki dakika duşa girdim. Erkekler mangal yakmaya başlamışlardı. Biz kızlar da salata içecek felan derken küçük hazırlıkları hallettik.
Sofrayı alıp bahçeye indim. Merte " nerde yemeyi düşünüyorsunuz ? " diye sordum. Ileride büyük masa vardı. Eliyle orayı gösterdi " isterseniz orda yiyelim" dedi. Kafami olur anlamında salladım. Masanın başına geldiğimde Özgür masanın üstüne oturmuş , dalmıştı. Yanına yaklaştım " Özgür" diye seslendim. Kendine gelmişti galiba ki kafasını çevirip bana baktı. Uzun zaman sonra bu kadar derin baktı gözleri gözlerime. " Eğer masadan kalkarsan sofrayı açacağım " dedim. Tamam dercesine kafa salladı masadan kalktı ve sofrayı açmam için yardım etti. " niye yardım etmiyorsun çocuklara " dedim. " kim dedi" biraz garipsemiştim " onlar orda iş yaparken sen burda oturmuştun " dedim. " mangal ateşini ben yaktım " dedi. Ben çocuğu boş yere suçlamıştım resmen " kusura bakma" dedim sessiz bir şekilde.Yaklaşık 1 saat sonra....
Yemeğimizi yedikten sonra hep birlikte sofrayı topladık. Evde küçük bi iş ayrımı yaptık. Gece film izlemek için abur cuburları Gül ve Mert , film seçimini Nur ve Oğuz, izleyeceğimiz alanı ayarlama isini Seçil ve Berke ve en kötüsü de bulaşıkları yıkamak Özgür ve bana kaldı. Deren ve arkadaşları biraz yürümek istediklerini soyleyip evden çıkmıştılar. Herkes ışını yapmaya başladı. Özgür köpüklüyor ben duruluyordum . Avucumun içine su doldurup Özgür'ün yüzüne sıçrattım. Bana ilk önce sinirlenmişti. O da elindeki köpüğü boynuma sürdü ben huylanınca o da güldü. Tekrardan yüzüne su sıçrattım bu ke o köpüğü bıraktı bana su sıçrattı. Taaki sırılsıklam olana kadar bu böyle devam etti. Seçil ve Nur geldi " Ne yaptınız " diye sordu Nur. Ben Özgüre baktim sırılsıklam ıslaktı " şu savaşı" dedi Özgür. Seçille Nur gülerek baktılar. Nur " çocuk gibi. Hadi siz üzerinizi değiştirin biz de son hazırlıkları halledelim" dedi. Tamam dercesine kafamı salladım. Geri kalan bi kaç tabak çanaklarıda yıkadıktan sonra üzerimize değiştirmeye gittik.
Geri döndüğümüzde herşey hazır görünüyordu. Gül Merte telefonunu uzattı bizim fotoğrafımızı abur cuburlarla çekmesini istedi.gül.duru_ tarafından bir resim paylaşıldı
gül.duru_ abur cubur 🥨🍔🍟🍕
xxyyzz canım çekti 🤤
ccbbaa 100 kilo olacaksınız 😁
xxyyzz @ccbbaa bunun şakası bile berbat 😒
llwwxx kızlar daş gibi
qqxxww @llwwxx abartma be ondan daha güzelleri de var
oğuzkoç_ @qqxxww @llwwxx yavaş gelin beyler bozusmayalım sonra
ddgghh çok tatlısınız canlar
ssjjkk harikalar . Seviliyorsunuz
nurknr._ tarafından resim paylaşıldı
nurknr._ abur cuburdan sonra önlem alalım dedik :)
xxyyzz harika bi önlem tebrik ederim
ccbbaa bende deneyeceğim :(
llwwxx her halleriyle güzeller
ccbbaa bunlar ne ara bu kadar iyi oldular ??
xxyyzz @ccbbaa seni ilgilendiren tarafı
ssjjkk @ccbbaa peki ya sen ne zamandır burnunu sokar oldun ??
ddgghh @ccbbaa ilk olarak sen onların özel hayatını sorgulayamazsın @ssjjkkk @xxyyzz sizde sakin olun
ttvvzz @ddgghh aynen
jjkkll @ddgghh katılıyorum
************
Resimlerdeki kızlar karakterlerin kendileri değil. Sadece temsilen öyle koydum 💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~GÖZLERİN GÖZLERİME~
JugendliteraturSımsıkı boynuna sarılıp, kokusunu içine çektikten sonra ; kulağına " seni çok seviyorum" demektir aşk... ❤🖤💙 ________ Arkadaşlar kitabımı yıldızlarmısınız rica etsem 😊😊😊😊🙏🙏🙏