Zıl çalınca sınıfa geçtik. Sınıfa geçmeden önce bi lavaboya gittik.
Sınıfa geldiğimizde ben yerime geçecekken Nil zaten benim yerime oturmuştu. Tamam benim için daha iyi olurdu. Nur'un yanına geçtim. Nur'un yanındaki kızı de Nil'in yerine öteledik. Nil'e baktım. Eveet Yine sinir etmiştim. Kendimi içten içe tebrik ederken Özgürle göz göze geldim. Onuda umursamayan bi tavır attım ve önüme döndüm. Ilk dersimiz Matematik genelde son dersin matematik olmasını isterdim. Hoca sınıfa gelince herkese günaydın dedi. Bizde karşılık olarak sizede günaydın dedik. Ben kulaklığımı çıkardım kulağıma taktım ve sevdiğim şarkıyı açtım. O an Nur "derste şarkımı dinleyeceksin" dedi. Bende kafamı sallayarak " evet nolacak ki " dedim o an matematik hocası " kızım sen ne yapiyosun" diye sordu. Daha sonra beni işaret ederek " sana diyorum" dedi. Bende ayağa kakarak " ben mi" dedim. Hafifçe kafasını salladı. Tam müzik dinlediğimi söyleyecekken " geç en arkaya" dedi. Bu nasıl bi hoca ya en arkaya geçerken " oraya değil Özgür'ün yanına" dedi. O an Özgür'e baktım. O da bana bakıyordu. Oylece kalmıştım. O sırada Nil " ama hocam burda ben oturuyorum" dedi. He o oturuyo ama ne için oturduğu belliydi. Matematikçi " sen ordan kalk o arkadaşının yerine geç, o da senin yerine geçsin " dedi. O an Nur'a baktım. Kıkır kıkır gülüyordu. Ağzımın içinde " yav gülmesene " dedim. Bu kez gülümsemesini daha da büyüterek " bak olacakları gördün" dedi. O an hem yaptigimda pişmandım hem de matematik dersinde uymayacağımı öğrenmiştim. Oflaya poflaya Nille yer değiştirdik. Özgür'ün yanına otururken bana bakışlarını hisettim. Ama ben bakmadım. Yerleştikten sonra hoca " şimdi istediğin gibi uyu kızım " dedi. Resmen rezil olmuştum. Ama kimse umrumda değildi. Bazıları bana teşekkür etti niye diye sorduğumsa ders kaynadı dediler. Ne yani şimdi işleri güçleri yoktu ders kaynatacak bi konumu ariylardı. Sevmiştim bu işi. Bende onlara karşı gülerek cevap verdim. Sonra yine kafamı vurdum yattım. Tam kafamı sola çevirmiştim ki Özgür'ün gözleriyle karşılaştım. Simsiyah gözleriyle... Duygusuz bi bakış vardı gözlerinde. Ama bi şekilde insani içine çekiyordu ve hapsediyodu. Sanki hiç birdaha cikmayacak gibi. "Ela" dedi. Sesi çok güzeldi. Bilmediğim bi şekilde hoşuma gidiyordu. Ela?? Gözlerim elaydı. Sevmişti galiba. Hoşuma gitmişti. Bi anda gözlerimi kirpistirdım. O an kendime gelmiş gibi. Noluyo ya dedim. Kafamı sıradan kaldırdım gözlerimi bir saniye bile kirpistirmadan oylece bekledim. Vücudumu bi garip his kaplamıştı. Yanaklarım kızarmıştı. Noluyodu ya bana. Gözlerimi kapattım be başımı kollarımın arasına alacak şekilde sıraya başımı koydum. Sadece oylece durmak istiyodum. Birşey bile düşünmek istemiyordum. Bir taraftan da dua ediyodum. Bu dersin bitmesi için. Sıkılmıştım. Hava alanya ihtiyacım vardı. Ve lanet ediyorum ki sonraki derste matematikti.
Zil çalmıştı.\^○^/
Sonunda. Tam kalktıgımda kolumda bi el hissettim. Özgürdü. Kolunu tutan Özgür'dü. Sakim ve bi o kadar düz bi sesle "efendim" dedim. O da kafasını eğerek ayakkabılarımı gösterdi "bağcıklarını bağla" dedi. Neydi bu şimdi ben çocukmuyum. Resme abilik tasladi. Şimdi babalık tasladi felan deseydim. Garibe kaçardı. Bende sıranın yanına geçtim çomelecktim ama üzerim açılıyordu etekten . Tam eğileceğim sıra Özgür ceketini üzerime attı. Hem ukala hem de iyiydi. Nasıl bi çocuk bu ya anlamıyorum. Sonrada arkasına bile bakmadan sınıftan çıktı. Nur da benim yanıma geldi. Onun arkasından çetesiyle Nil geldi. Karşımda dikildi " Ben sana Özgür den uzak dur demedim mi?" o onu takmadan bağcımı bağlamaya devam ettim. Bunu o da fark edince küçük bi kahkaha attı " ne o küçük cadı umursamamazlık tan mı geliyon. Pardon da sen kim oluyosun ki" işte bu fazla olmuştu. Bi hışımla ceketi üzerinden çekip sıra fırlattım. Ve Nil'in gözlerinim içine bakarak üzerine yürümeye başladım. " Ha sen söyle sen kim oluyosun ki bana o lafları etme hakkına sahipsin " dedim bu kez fazla sinirlenmiştim. Eğer biri beni tutmazsa bu kızı parçalardım. " aaa bak sen küçük cadıya dikleniyo bana " dedi. Ama yeterdi ağzımızı açık bişey demedik fazla oldu götü havaya kalktı. Kimdi o lan kimdi de laf atıyordu. Kızın saçından tuttuğum gibi yere fırlattım. O an o da benim karnıma tekme attı. Ağzımdan sadece küçük bi inleme çıktı. Daha da sinirlendim ve bu kez yumruk attım. Bütün sinif bizi izliyodu. Ama kimse umrumda değildi. Taaki bi el belimi tutana kadar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~GÖZLERİN GÖZLERİME~
Teen FictionSımsıkı boynuna sarılıp, kokusunu içine çektikten sonra ; kulağına " seni çok seviyorum" demektir aşk... ❤🖤💙 ________ Arkadaşlar kitabımı yıldızlarmısınız rica etsem 😊😊😊😊🙏🙏🙏