15. bölüm

6 1 0
                                    

    
      Eve geldigimde Annemgil oturmuş film izliyorlardı. Onlara "selaam size iyi seyirler" dedim. Tam yukarda çıkacağım sıra babam " sana da selam gel beraber izleyelim" dedi. " çok yoruldum başka zaman " dedim. Babam durgun bi sesle " tamam sen nasıl istersen" dedi. Odama gitmeden önce Deren'in odasına gittim. Biriyle konuşuyordu. Yüzünde gülücükler açıyodu. Ben " sen kimle konusuyon" dedim. O da " okuldan bi arkadaş" dedi. " arkadaş öyle mi " dedim. Bi taraftan benle bi taraftan telefondaki kişi ile konuşuyordu. " bi susta konuşayım" dedi sinirli bi şekilde. Bende Deren'in yatağına bağdaş kurmuştum.
Telefonla konuşması bitince o da benim yanıma gelip oturdu. Yüzünde hiç bilmediğim şekilde gülümseme vardı. "Ee sen nerdeydin bu zamana kadar" dedi. " arkadaşlarlaydım da sen kimle konusuyon" dedim. " konu senden ne ara bana döndü ufaklık " dedi. " bilmem" dedim. " her neyse sen söyle bakem kimleydin şimdiye kadar iki gündür dışarıdasın bakıyom da çabuk alıştın" dedi. Yüzünde koca bi sırıtma vardı. " hani yanımda gezen kız var ya Geç en bahsettiğim kız Nur . Onla beraberdi." dedim. " hii yani başka kimse yoktu mesela erkek arkadaş felan " dedi. Derdini  şimdi anlamıştım. " Vardı." dedim. Deren den bişey saklamazdım. O benim her zaman yanımda olmuştur. Bi heyecanla " anlat anlat dinliyom" dedi. Bende başladım anlatmaya. Bugün olanları anlatmıştım. Bovlingteki başarımı anlatınca gülmüştü. Ben anlattıktan sonra Özgür'ün Geç en otobüste karşılaştığımız çocuk olduğunu söyleyince daha da gülmüştü. " yakışırsınız haa" dedi. " aaa yapma Deren ne diyon sen ben bi kere o hatayı yaptım birdaha asla o hatayı yapmam" dedim kendimden emin bir şekilde. " öyle olsun baam sen demedi deme de " dedi. " ben anlattım sıra sende " dedim. " ne bende " dedi anlamamışlığa vurarak. "analat Deren dinliyorum " dedim. Kararlı bi duruş sergilemiştim. Içten içe kendimi tebrik ettim.   Başladı anlatmaya meğersem bizim bu kız birine sevdalanmış üstelik çocuk buna baya baya depar atmış. " demmekki o hep tenefüste yanında gördüğüm çocuk benim eniştem olcak öyle mi " dedim. Utanmıştı. Yüzü kızarmıştı. " ay sen utandın mi. Utanma Deren aşk bu utanılacak neyi var" dedim. Bana kocaman sarıldıktan sonra " teşekkürler anlayışla karşıladığın için" dedi. " kardeşler böyledirler" dedim. Ona iyi geceler dileklerinde bulunduktan sonra idama geçtim. Üzerine pijamamı giydim ve yatağıma uzandım. Bugün olanları düşünmeye başlamıştım ki telefona bi mesaj gelmişti. Seçil tarafından ÇATLAK KARDEŞLER grubu açılmıştı. Grubun ismine çok gülmüştüm. Gruptan mesaj gelmişti.

Seçil: Selam bebekler uyudunuz mu?

Nur: Ne uyuması bebeem daha erken

Seçil: Mira'yı da aldım gruba

Gül: Iyi etmişsin bebek

Nur: Iyi etmişsin beebeeğm:))

Seçil: Iyi etmişim bebekler ama Mira nerde acep

Mira: Budayım

Seçil: Uyudun sandım:))

Mira: Yeni yatağa girmiştim. :))

Nur: Nasılsınız görüşmeyeli:))

Seçil: Uzun zaman oldu be Nur. Napıyon kanka asırlardır:)))

Mira: :)))

Seçil: ben çok yorgunum. Berke den 2 saattir haber alamıyorum.

Nur: onlar tayfayla bir yere gideceklerdi

Seçil: biliyorum ama işte haber alamıyorum.

Gül: bebekler bende onla ilgili bişey dicektim.

Seçil: nerdeler biliyon mu Gül

Gül: şimdi haber verdi Mert. Kavgaya gitmişler bunlar.

Nur: Ne kavgası yine yaa

Seçil: nerdelermiş Gül
(8:36)

Seçil: Gül kızım söylesene nerdelermiş
(8.54)

Mira: kızlar ne kavgası bu

Nur: tam olarak biz de bilmiyoruz genellikle bu saatlerde kavga ayarlıyorlar

Mira: nasıl yani bu nasıl iştir abi

Secil: hiç sorma. Biz onlara kaç kere dedik ama dinlemediler

Gül: bizim okulun ordaki parktalarmış

Seçil: yarım saate orda olun

Gul: Mira isterse  sen de gel

Mira: tamam geliyorum

  Konusmayi bıraktıktan sonra üzerine siyah kota pantolonumu, üzerim siyah düz bi kazak giydim saçlarımı açık bırakmıştım. Başınada veremi taktım. Şimdi iş evden izin almaktı. Aşağı indiğimde halen Annemgil film izliyordu. Babamın karşına oturdum ve konuşmaya başladım. Nurun hasta olduğunu ailesini  şehir dışında işi çıktığını ve bana ihtiyacı olduğunu söyledim. Onları biraz zor ikna etmiştim ama sonunda izin almıştım.






~GÖZLERİN GÖZLERİME~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin