22. bölüm

4 2 0
                                    

2 gün sonra

Telefonumu arabada unuttuğum için annemden gelen aramaları babam dan gelen aramaları ve Derenden gelen mesajları göremedim. Eve geldigimde de baya bi kızmışlardı. Deren beni uzun bi sorguya çekti. Olanların hepsini baştan sona ona anlattım. Tabii o da hafta sonu boş durmamış hoşlandığı çocuk la yemeğe gitmiş. Bana da baya bi kızdı. Aynı şekilde ben de kızdım. Sonra bi şekilde anlaştık. Zaten Deren le asla küs kalamıyorduk. Kahvaltı yaptıktan sonra okula geçtik. Babam bu akşam misafirimiz olacağını söylemişti. Bugün hicbir yere takılmadan derhal eve gelmemizi istemişti. Okula geldiğimde bizimkilerin yanına gittim. Artık ben de onlardan olduğum için bizimkiler diyodum. Hepsiyle küçük bi selamlaşmadan sonra onların konuşmalarına katıldım. Arada bi Özgürle göz göze geliyoduk. Dünkü olanlardan sonra bizi çift olarak ilan ettiler. Ama Özgürle hala sevgili değildim. Yaklasmiyodu pek fazla sevgili işine. Alya dan sonra. O yüzden ben de Bisey demiyodum. Sonuçta çocuk sevdiğini toprağın altına vermiş. Kimin canı yanmazdı ki. Sınıfa girdigim de yine Nil'i gördüm. Bana ters ters bakıyordu. Ne istiyodu yine kim bilir. Nur Özgür'e benle oturmasını teklif etti. O da kabul etti.

Son sıraya geçtiğimizde Nil'in gözleri üzerimizdeydi. Genellikle ona bakmamaya çalıştım. Ama yine de bakıyordum ara sıra. Sinirim bozulmuştu. Nil ayaklanıp bize doğru yürümeye başladı yine dayanamadı işte. Yanımda durduğunda "ne işin var senin burda" dedi. " ne yani burası benim de sınıfım" dedim. " bu sırada neden oturuyosun" dedi. Tam ben bişey diyecekken Özgür " ben istedim" dedi. Ona baktığımda sinirlenmiş bi şekilde Nile bakıyordu. Nil şaşırmış benziyodu" nasıl yani" dedi. Özgür " duydun işte ben istedim Mira yi yanımda cevabını aldın ve şimdi git" dedi. O an ben de şaşırmıştım. Iki gün önce bana karşı koruduğu kızı şimdi def etmişti. Özgürle göz göze geldiğimizde " ne " dedi. " şaşırdım" dedim. Güldü ve başını sıraya koydu. Ders felsefe olduğu için bende başımı sıraya koydum. Kulaklığımı taktım ve şarkı açtım. Bu sefer Özgür kulaklığın tekini alıp taktı. Yüzünü bana doğru döndü ben de ona doğru. " şarkı güzelmiş " dedi. " aynen " dedim. Gözleri çok koyuydu. Yine gözlerimi gözlerinden çekemedim.

Ders bitiminde Özgürle beraber kantine gittim. Ona kahve kendime limonlu kek ve çilekli süt aldım. Ben yerken beni izliyordu " miden bulanmiyormu" diye sordu. Anlamamıştım. " ne " dedim. Sütümden bi yudum alarak. " çilek ve muz " dedi. Güldüm. " hayır aksi takdir de çok güzel tavsiye ederim" dedim. Sonra elimdeki kekten ona uzattım " dene istersen " dedim. Ilk önce hayır dercesine baktı daha sonra benim ısırdığım yerden bi ısırık aldı. Ona sütü uzattım ondan da bi yudum aldı. " güzelmiş" dedi. Beğenmesi hoşuma gitmisti. Ona tekraradn yemesi için uzattığımda elimden aldı. Ilk önce benim ısırmamı istedi daha sonra ısırdığım yerden o ısırdı. Sütüde aynı şekilde içtik. Özgür den böyle bişey beklemiyodum. Bizimkiler yanımıza geldiğinde Mert " oo kardeşim sen baya baya kızın kekini gömüyosun" dedi. O an hepimiz güldük. Onlarla beraberken hep gülüyordum. Farklı bi havaları vardı.

Son dersin gelmesini iple çekiyordum. Ikinci haftadan ben derslerden sıkılmıştım. Özgür'e doğru eğilip " sıkıldım " dedim. " ben de" dedi. Özgür telefonu çıkartıp birine mesaj attı. " ne yaptın " dedim. Resmen hesap sormuştum " birazdan anlarsın" dedi. Kapı çaldı. Içeri Oğuz girdi. " hocam Merve hoca Nur,Mira ve Özgür'ü çağırıyor. Acil gelmeleri lazimmis. " dedi. O an gülmemek için kendimi zor tuttum. Hoca olayı hiç çakmamıştı. Bize bakıp " hemen gidip gelin" dedi. Bizde kafa salladık. Resmen dersten kaçmıştık. Oğuza bakıp " sen dersten nasıl çıktın " dedim. Bana baktı ve güldü" beni Sinan hocanın çağırdığını soyledim o da gönderdi" dedi. Ben de gülmüştüm. Nur " kanka çıkarken Nil in bakışlarını gördün mü" dedi. " evet gördüm ama nasılda kıskandı. Ben Özgür'ün yanındayım ya " dedim. Ikisi bizden önde yürüdükleri için fazla bişey duymazlar sandım ama Özgür arkasını döndü " iyi o zaman sen hep yanımda ol" dedi. O an ben gittim, öldüm utançtan yerin dibine gömüldüm.🎤 kendisi benim bu halimden hoşlanıyordu.

~GÖZLERİN GÖZLERİME~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin