12. bölüm

7 2 0
                                    


Sabah Deren'in sesleri ile uyanmıştım. " kalk hadi Mira okul var" diye bagiriyodu kulağımın dibinde .  " bu nasıl insan uyandirmaktir. " dedim. " ne var uyandırmamda " dedi. " yav bi git bağırma " dedim. Tam odamdan çıkarken " sen dün nerdeydin aradım aradım ulaşamadım" dedi. Dün telefonu kapatmıştım ulaşamaması normaldi. " Bi arkadaşlaydım." dedim. " sorguya hazır ol küçük hanım " dedi. O an oflaya poflaya hazırlandım. Bi gün eve geç geldim diye ne sorgusu ya bıktım ya. Saçımı salaş bi şekilde örmüştüm bi kaç tutam yüzüme dokunuyordu. Okul kıyafetimin üzerine kırmızı bi  sweatshirt giymiştim. Güzel olmuştum bugünde bileğime her zamanki siyah bilekligimi taktım. Ve hazırdım. Bugün bizi babam bırakacaktı.
   Okula geldiğimizde ben derhal Nur'un yanına gittim. Nur iki kızla konuşuyordu. Ben gelince kızlar gitmişti. Gözüm Özgür 'e takılmıştı. Yine yanında Nil vardı. Çok fazla o tarafa bakmamaya çalıştım ama ara sıra Özgürle göz göze geldim. Nur'a baktigimda yüzünde belli belirsiz bi gülümseme vardı. Bende " noldu " dedim. O da bana baktı.  " bişey olduğu yok ya aklıma bişey geldi de ona güldüm" dedi. Bastırarak " Nuuurrrr" dedim " hem sen dün nereye kayboldun" dedim. Bana baktı" tamam herşeyi anlatıcam şimdi..." diye başladı. Herşeyi anlattı. Yeri geldiğinde çok gülmüştüm. " oy Nur oy" dedim. " Ama kanka ya dün çok güzeldi" dedi. Dün gerçekten de çok güzel geçmiş onlar için meğersem kız dün sevdivegi Oğuz berabermis. Onlar için çok sevinmiştim. Bana baktı " ee sen anlat okuldan sonra noldu " dedi. " nasıl yani " dedim." Yani hiç Özgürle felan karşılayınız mı" dedi. Biraz çekinsem de ona güveniyodum ve onu kardeş gibi seviyodum Dün olanları anlattım ağzı bi karış açıldı. " kanka sen ciddi misin?" dedi. Bende " evet kanka " dedim. " oha lan Özgür bey bi kıza böyle davrandı ben duysam inanmam" dedi. " nasıl yani " dedim. " yani ben Oğuz la sevgiliyken onlarla takiliyodum Özgürle de o sıra tanıştık. Yani bana karşı hem iyi davrandı o da Oğuz sayesinde yoksa çevresindeki bi kıza asla iyi davranmazdı. Hepsini terslerdi nerdeyse bi de Mert , Berke'nin sevgilisi Seçil ve Gül onlarla iyi anlaşıyor " dedi. Şimdi bu Seçil , Gül felan Özgür'ün arkadaşları mıymış.  Ne güzel bi tesadüf.  " kanka ben Seçil,  Gül felan varya onları tanıyom" dedim. " Nerden tanıyon kanka " dedi. " şey ya dün sen ortalıktan kayboldun ya işte o zaman kantinde yanına geldiler" dedim. " iyi arkadaşlar dır onlar bizde iyi anlasiyok severim onları bazen Seçil  ben Gül toplaniyoduk bazen de topluca grupla gidecekleri sıra Seçil beni de davet ediyodu " dedi. Bu hoşuma kaçmıştı. " kanka bu Özgür seni seviyo olmasın " dedi. Sende mi ya Nur " Yok kanka sever mi ki sen benden daha iyi tanıyon " dedim. " kanka ama sen baya baya aşık olmuşsun ya" dedi. " Yaa hayır yok öyle bisey" dedim. Gülmeye başlamıştı. " güzel kızsın. Benim adım da Nur sa siz sevgili okursuz. " dedi. Kahkaha atmaya başlayınca ben daha da sınır olmuştum.

Olurmuydu ki o beni severmiydi. Ama daha dün Nil'i bana karşı korudu. Olmazdı o anca Nille olurdu.

~GÖZLERİN GÖZLERİME~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin