Jimin POV.
___________"Másnap korán délután érkeztél vissza hozzám. Annyit mondtál, hogy elkaptál valami szutykot, az orvos pedig ragaszkodott ahhoz, hogy ott maradj.
Régóta tervezgettem már, hogy bemutassalak a szüleimnek, hiszen közel fél év alatt ez még nem sikerült. A két felnőttet sosem zavarta a szexuális beállítottságom, a boldogságomat mindenek elé helyezték. Tehát megbeszéltük, hogy főzünk együtt valamit, és áthívjuk anyukámékat vacsorára, akik készségesen bele is egyeztek a meghívásba.
A vacsora nagyon jó hangulatban telt, igazán jól kijöttél velük az első pillanattól kezdve, hiszen csodálatos személyiséged volt, nagyon nehéz lett volna téged nem szeretni. Sokat kérdezgettek, amire szorgosan adtad a válaszaidat, s néhány feleletednél néha én is meglepődtem, hiszen számomra ismeretlen -az akkor még- ismeretlen információkat közöltél velük. Ám az este még számunkra nem ért ott véget."
-Jól érezted ma magadat, Babám? -cirógatta Jungkook a hajamat, mikor már a kanapén voltunk összebújva. -Elég kis szótlan voltál, végig. Baj van?
-Nem, semmi gond nem volt. Igyekeztem a sok dolgot megjegyezni, amiket mondtál. Nagyon jól éreztem magam, köszönöm. -eresztettem el egy lágy mosolyt.
-Mit köszönsz, Drágám? -dugta bele fejét nyakamba, s nedves puszikat kezdett el oda hinteni.
-Hogy beleegyeztél ebbe az egészbe.. -sóhajtoztam a forró csókok hatására. Nyakamról felfele kezdett el először haladni, s fülem mögé is adott pár pillangópuszit.
-Felmegyünk a hálóba? -dörmögte fülembe. Aprót bólintottam, mire felpattant, felkapott és hercegnőpózban cipelt el engem a szobáig, ahol aztán az ágyra dobott, mire nyekkentem egy kicsit.
Jungkook megszabadított engem a nadrágomtól, majd pólómtól is. Rajta ismét ott maradt a póló, de annyira akartam, kívántam már őt, hogy nem tudott érdekelni a pillanatban.
-Szeretlek, Kookie -motyogtam halkan.
-Én is szeretlek, Kincsem.
"Ismét egy forró estét töltöttünk el együtt.
Másnap kicsit zaklatottam keltem fel, s ez az állapot erősödött, mikor realizáltam, hogy nem vagy mellettem."
-Jungkook? -hívtam, miközben nyújtózkodtam egy nagyot. Felkeltem, majd boxeromat és egy nagy pulcsit magamra kapva indultam el megkeresni barátomat. Először a konyhában néztem meg.
-Kookie? Hol vagy? -kiabáltam. Benéztem a vendégszobába, de még a spejzba is. Végül a fürdőszoba felé vettem az utamat, ahova be is nyitottam, a látványra, ami ott várt, nem voltam felkészülve, s legszívesebben helyben elsírtam volna magam a látottak hatására.
_____
már nincsen sok rész hátra☹️
YOU ARE READING
our story | ✓
Fanfiction"-Most komolyan azt kéri, hogy nyugodjak meg, mikor a párom ott -mutattam az orvos mögötti faajtóra - fekszik amögött a kibaszott ajtó mögött, és én még azt sem tudom, hogy mi a baja?! - keltem ki magamból." ♥︎𝙅𝙄𝙆𝙊𝙊𝙆