- 18. -

425 65 5
                                    

Jungkook POV.
_____________

Reggel arra keltem, hogy valaki puszikkal lepi el az arcomat. Kinyitottam a szememet, majd szembetaláltam magam egy édesen vigyorgó kis angyallal, aki két apró keze közé fogta az arcomat. Kuncogtam rajta egy kicsit, majd derekára helyezve a kacsómat, elkezdtem cirógatni az említett területet.

-Dolgozol ma? -kérdeztem rekedtes hangon.

-Nem, ma nem -mosolygott aranyosan, s ezzel a kis tettével máris sikerült bearanyoznia az egész napomat. -Terveztél valamit mára? -nyamnyogta, miközben mellkasomra hajtotta a fejét.

-Igazából, igen -kezdtem - mit szólnál ahhoz, ha elmennénk ma vidámparkba, Minie? -simogattam hátát. Az ötletre felkapta a fejét, majd vigyorogva bólogatott.

-Akkor venni kell majd jegyeket a neten, mert biztosan millióan lesznek, akik helyben szeretnének majd jegyet venni. -borzongtam meg a hatalmas embertömeg gondolatára. -Reggelizzünk meg gyorsan, aztán elintézzük. -paskoltam meg gyengén fenekét, mire leszállt rólam, s elindult lefelé, én pedig egy nyújtózkodás után követtem őt.

Reggelire csináltunk néhány pirítós kenyeret, amihez zöldségeket és különböző felvágottakat ettünk. Csináltam a picikémnek teát is, hiszen szeretem őt elkényeztetni, nincsen annál jobb, ha őt mosolyogni látom.

Miután végeztünk, leültünk Jimin laptopja elé, amin rákerestünk a legközelebbi vidámpark honlapjára, majd meg is vettük a jegyeket, miután persze lecsekkoltuk a mára várható időjárást, ami elméletileg napos és tiszta lesz.

Néhány órával később már az autóban ülve tartottunk a vidámpark felé. Jimin alig bírt magával, folyamatosan pattogott az ülésen, énekelgetett, s kérdezgette, hogy mikor érünk már oda. Olyan volt, mint egy kisgyerek, s viselkedésén nem győztem mosolyogni.

Miután megmutattuk a kasszásnak a kapott QR kódokat, és beolvasta azokat, odaadta a kezünkbe a jegyeket, amiket fel is tettünk egymásnak. Ahogyan beléptünk a hatalmas kapun, szerelmem egyből kiszúrta a kicsi szuvenírboltot, ahova mindenképpen be akart menni. Eleget tettünk kívánságának, s kéz a kézben -nem törődve másokkal- indultunk meg az aprócska épület felé.

Egy Mickey egeres fejpánttal és egy mágnessel -,amin a vidámparkról található egy fotó- jöttünk ki onnan. Kipróbáltunk még számtalan játékot, felültünk egy körhintára, illetve a legvégén még a hullámvasútra is sort kerítettünk.

Jimin POV.
_________

-Hogy érezted magad, Kicsim? -kérdezte Jungkook, mikor már kifelé tartottunk a helyről. Kaptam tőle egy vattacukrot is, amin nem rég óta nyamnyogok. Néha kezdem úgy érezni, hogy ez a férfi meg akar engem hízlalni!

-Nagyon jól éreztem magam, köszönöm, hogy elhoztál ide. -nyomtam egy puszit az arcára. Mikor beültünk az autóba, indulás után pár perccel sikerült bealudnom, s már csak akkor keltem fel, mikor Kook kicsatolta a biztonsági övemet, majd ébresztgetni kezdett.

"Hihetetlenül jó volt a vidámparkozás! Még vagy százszor szívesen visszamennék az időben, csak hogy újra és újra átélhessem azt a napot. Nagyon sok újdonságot próbáltunk ki, szinte egy pillanatig sem volt olyan, hogy ne lapult volna ott a mosoly az arcomon."

Jungkook POV.
_____________
to do list ; before i die 🌙

‒esőben csókolózni ✔
‒sütni valamit közösen jiminnel ✔
‒tüzijátékot nézni jiminnel
‒egész nap összebújva filmezni
‒megtanítani őt overwatchozni, majd hagyni nyerni
‒vidámparkba menni jiminnel ✔
‒vacsora egy szép étteremben
‒még egy -vagy akár több- baráti összejövetel
‒síelés a hegyekben
‒kitálalni mindent az elejétől a végéig jiminnek

our story | ✓Where stories live. Discover now