- 15. -

444 70 4
                                    

Jungkook POV

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook POV.

_____________

Mivel az orvosom is jelzett már nekem, hogy egyre csak romlik az állapotom, eldöntöttem, hogy szeretnék írni egy listát azokról a dolgokról, amiket még meg szeretnék mindenképp csinálni, amíg jól érzem magamat.

Reggel Jiminnel a karjaim között ébredtem, és megcsodálhattam alvó lényét. Ajkai résnyire voltak elnyitva egymástól, kezeivel pedig engem ölelt át, egyik lábát pedig rajtam pihentette. Apró puszikat kezdtem adni arca minden szegletére, de puha ajkait a végére hagytam. Mocorogni, nyöszörögni kezdett, de csak azért sem nyitotta volna ki a szemét. Abbahagytam a tevékenységemet, mikor egyik szemét résnyire felnyitotta.

-Miért hagytad abba? -csukta vissza azt, majd átfordult a másik oldalra. Megfogtam felém eső karját, s visszafordítottam magam felé. Ajkaimat ismét övéire tapasztottam, de most nem álltam meg egy egyszerű puszinál, ráérősen mozgattuk párnácskáinkat.

Reggeli után Jimin elment dolgozni, mivel sajnos már ma mennie kellett, így egyedül maradtam a házában. Az, hogy miért nem költözünk össze, az egy igen jó kérdés.

Gondolkoztam azon, hogy papírra vagy a telefonom jegyzeteibe írjam le az ötleteimet, és végül a digitális megoldásra esett a választásom. Kevés gondolkozás után végül eldöntöttem, hogy mik fognak szerepelni a listán, s gépelni kezdtem a kis billentyűzeten.

to do list ; before i die 🌙

‒esőben csókolózni
‒sütni valamit közösen jiminnel
‒tüzijátékot nézni jiminnel
‒egész nap összebújva filmezni
‒megtanítani őt overwatchozni, majd hagyni nyerni
‒vidámparkba menni jiminnel
‒vacsora egy szép étteremben
‒még egy -vagy akár több- baráti összejövetel
‒síelés a hegyekben
‒kitálalni mindent az elejétől a végéig jiminnek

Úgy gondolom, hogy nem lehetetlen dolgokat szedtem össze, és a nagyja -konkrétan az összes- a szerelmemmel kapcsolatos. A lista utolsó pontja azt hiszem, hogy a legnehezebb, de azt ha törik, ha szakad meg fogom csinálni, mivel muszáj lesz. Nem mehetek el úgy, hogy nem tudja az okot, hogy miért hazudtam azt neki, hogy rendesen eljárok a kezelésekre.

our story | ✓Where stories live. Discover now