Jungkook POV.
_____________Két nap. Ennyi telt el azóta, mióta megírtam a kis listámat. Ma Jiminnek ismét be kellett mennie dolgozni. Nekem ma kezelésem van, amire ma el fogok menni, mivel ha nem, Namjoon nagy valószínűséggel kinyír, mielőtt a betegség megteszi. Vicces, mi?
Ma kivételes alkalommal a saját házamban keltem, hiszen tegnap hazajöttem. Lassan battyogtam fel a lépcsőn, majd annak a tetejénél megálltam szusszanni. A napokban eléggé fáradékony vagyok, de ez sem gátol meg a dolgaimban. Felkaptam magamra egy fekete farmert, majd egy pólót és egy azonos színű, nagy pulcsit is. Mivel a kezelést reggel tízre tették, így nem ártana sietnem, hiszen egy bő fél óra, míg elkocsikázok a kórházig.
Már a kórház folyosóján toporgok, miközben az orvosomra várok. Időközben Yeosang is megérkezett a portára, így tudtam vele is váltani néhány szót, míg meg nem érkezett Namjoon. Amikor mellém ért, intett, hogy kövessem, majd megindult a szoba felé.
Behúzta maga mögött az ajtót, s odajött hozzám, hogy elkezdhesse bekötni a kis csöveket, amiken keresztül majd a gyógyszeres löttyöket kapom.
-Hogy érzed magad a napokban? -kérdezte rövid hallgatás után.
-Fáradtan. -válaszoltam szűkszavúan. Namjoon csak sóhajtott, majd mikor végzett, leült mellém.
-Sikerült elmondanod Jiminnek a szituációt?
-Ami azt illeti.. Ő maga jött rá -kikerekedett szemekkel nézett rám. -Azt mondta, látta rajtam, hogy furcsán viselkedtem az elmúlt hetekben. Gyakran vérzett az orrom, sokszor panaszkodtam fejfájásra, fáradékony vagyok és le is fogytam láthatóan. Így utánanézett a dolgoknak. A hajam még szerencsére meg van. -magyaráztam.
-Mivel nem jársz el rendesen, ezért nyilván megvan még a hajad nagyja -csóválta a fejét -Még mindig nem hiszem el, hogy tényleg amiatt nem jössz el rendszeresen, amit a múlt alkalommal mondtál. -az előző kezelésen is ott voltam, s neki elmondtam azt, amiről Jimin nem tud.
-Pedig teljes mértékben igazat mondtam. Belefáradtam, Namjoon. Több éven át csináltam ezt, és semmi eredménye nincsen. Ki szeretném használni azt az időt, amíg még Jiminnel lehetek. Nem üldögélhetek itt, vele kell lennem.
-Nagyon fájni fog neki, tudod? -kérdezte, majd felállt és egy szó nélkül elhagyta a helyiséget.
-MÁSNAP-
"Esik az eső."
Ezzel a gondolattal a fejemben pattantam ki az ágyamból reggel.
Gyorsan kapkodtam magamra a ruhákat, fogat mostam, majd a cipőmet magamra rángatva siettem az autómhoz. Abba beülve indultam el szerelmem háza felé.
Mikor odaértem, leparkoltam, s sietősen pattantam ki a kocsiból, majd rohamoztam meg Jimin házának csengőjét. Rengetegszer megnyomtam egymás után, mikor egy álmos fejű, kócos hajú, pizsamás angyalt láttam meg, ahogyan kinyitja a bejárati ajtót, majd onnan egy amolyan "Ez most komoly?" fejjel szuggerál engem. Közölte velem, hogy nyitva a kapu, mire én feltéptem azt, s rohantam oda hozzá. Menyasszonypózba kaptam fel őt, mire sikkantott egyet. Kiszaladtam vele a kicsi kert közepére, majd letettem úgy őt, hogy a lábfejeimen álljon, hiszen mezítláb volt. Átkaroltam derekát egyik kezemmel, másikkal pedig álla alá nyúltam, hogy felemelje fejecskéjét, és láthassam az édes arcát.
-Gyönyörű vagy -jegyeztem meg halkan, majd ajkaimat az övéire tapasztottam, miközben szüntelenül zuhogott az eső.
➵to do list ; before i die 🌙
‒esőben csókolózni ✔
‒sütni valamit közösen jiminnel
‒tüzijátékot nézni jiminnel
‒egész nap összebújva filmezni
‒megtanítani őt overwatchozni, majd hagyni nyerni
‒vidámparkba menni jiminnel
‒vacsora egy szép étteremben
‒még egy -vagy akár több- baráti összejövetel
‒síelés a hegyekben
‒kitálalni mindent az elejétől a végéig jiminnek
YOU ARE READING
our story | ✓
Fanfiction"-Most komolyan azt kéri, hogy nyugodjak meg, mikor a párom ott -mutattam az orvos mögötti faajtóra - fekszik amögött a kibaszott ajtó mögött, és én még azt sem tudom, hogy mi a baja?! - keltem ki magamból." ♥︎𝙅𝙄𝙆𝙊𝙊𝙆