Hej.
Mam dla Was trzy informacje.
1) Nie bądźcie jak ja. Bądźcie mądrzy. O czym mówię? Otóż zdałam sobie sprawę z faktu, iż mam wspólny Spotify (nie, to nie reklama, nikt mi za to nie płaci, spokojnie) z rodzicami. I co z tego? A to, że słuchanie o 3 nad ranem piosenek autorstwa Girl in Red, czy na przykład utworów takich jak Everyone is gay naprzemian z death metalem to chyba nie jest coś, co rodzinka chciałaby zobaczyć... Oprócz tego, po wejściu na Spotify wyświetlają się najczęściej słuchanie playlisty...
2) Została mi zaproponowana rozmowa z psychologiem jak to wszystko się skończy (jeśli jesteś błogosławionym czytelnikiem z przyszłości, to wiedz, że w chwili pisania tych słów jest 06.04.2020 roku i w Polsce trwa kwarantanna). Ponoć "zachowuję się niepokojąco i chyba nie wszysko ze mną w porządku". AHA.
3) Otóż zostałam nominowana. Zatem, wypadałoby odpowiedzieć na pytania
1. Hm, chyba pies, ale kocham też pingwinki...
2. Na chwilę obecną, to mam kilka.
Wakaremichi - The GazettE
Senbonzakura - Hatsune Miku
Hated by life itself - Mafumafu3. Och, trochę tego jest... Aczkolwiek szczególnie przypadły mi do gustu Oblubienica Czarnoksiężnika, Bungou Stray Dogs - Bezpańscy literaci, oraz Tokyo Ghoul.
4. Hm, chyba Boruto... Nie przepadam za nim, jednak, do większości anime, do których podeszłam mam przynajmniej stosunek neutralny.
5. Standardowo, koło 6:40, a jak wolne, to jakoś 9.
6. Kawa. 100% kawa. Chociaż... Ostatnio piję sporo kakao.
7. Słuchawki. Pewnie przez to, że nie lubię czuć się wystawiona na ewentualne szyderstwa innych, a one dają mi poczucie spokoju. Nie zrozumcie mnie źle, ale po prostu czasem mam idiotyczne wrażenie, że obcy ludzie wytykają mnie palcami. Lubię odciąć się czasem od świata.
8. Hm... Każdy kto to czyta, moi kochani.
CZYTASZ
Myśli Ukryte W Szafie
RandomNie wiem. Musiałam to gdzieś napisać, bo już nie potrafię tego dusić w sobie. Niech to będzie pamiętnik czy coś...