#5 Kyrry's Wedding!
A/n: WELLO AYOO HEEEY HAAAAI! Okay Im drunk, not so much but Im not. LLN. So uhh have you guys watch the ONE WISH TRAILER?! Noh?! Check it out click the video on the side! And also today's a DOUBLE WOBBLE UPDATE ! That means yes, Im going to update again. And fuck yeah! Are yah guys ready for the showdown later at the Rated k? No? Fuck you, kiddin i love you. Enjoy!
Ps. Also SHOUT OUT FOR ZOEY, Im going to make you one of Marifi's friends If you are reading this right now and I named you Francine, because I love the name yeah. :) LOVE LOTS TO ALL OF YALLS.
Zayn's POV
I open the door. She dropped the phone. She was shocked
" Shi--- Kuya Zayn! You surprised me! I think Im having a heart attack. " She breathed, I think I have done a wrong move to open her door like that.
" Sorry... Its just I heared you cry.. " I honestly replied, I have never heared Mari cry before and Its breaking my heart because this girl is always happy! She dont deserve to cry. I love seeing her happy when she was a little girl until now.
" Its just t-that.. I.. have a c-crush o-on this boy and he would never love me back.. " She looked down at her feet feeling sad.Wait she have a crush and doesnt like her back? How could he.
" Tell me who he is. " I asked.
" I-I c-cant tell you.. Not now Kuya Zayn. " She cried then wipe her tears. I nod and go close to her and give her a hug.
" Dont worry, maybe someday he'll likes you too. " I said.
" Yeah. " She smiled looking at me.
" Now thats my girl! " I said smiling.
" Yes.. your girl. " Again she mumbled the words I cant hear enough. Whatthefuck.
" Oh I remember tomorrow's Harry and Kyle's wedding. Are you ready? "
" Yes! I wonder what is the wedding theme! " She smiled again. Yeah?..
---
Kyle's POV
This is it! Ang araw namin ni Harry. Hindi ko talaga aakalain na mangyayari to.. From the start. Naunahan ko pa si Faye na magpakasal sa boyfriend nya. Pero hindi ko muna iisipin ang ibang mga bagay kundi ngayong araw na ito.. Kasal namin ni Harry..
" Oyy Rebecca! Wag naman sobra sobra ang pagmake-up! Maganda na si Kyle! No need to cover up! " Sabi ni Candy.
" Ano ka ba Candy! Pampadagdag lang to ng kagandahan ni Kyle! " Sagot ni Rebecca.
" Ano ba kayong dalawa, bilisan nyo na malapit na ang kasal. " Sabi ni Faye habang inaayos ang damit ni Scarlett. Si Scarlett at Nicole ang flower girl kaya masaya.
" Auntie Kyle, you look so beautiful! " Sabay na sabi ng dalawa. Mas bata si Nicole pero parehas na cute.
" Thank you! You girls are also beautiful. " Sabi ko.
" Tara na ! Oras na Kyle! " Sabi nila sabay nagsialisan. Pero may 10 seconds pa ako..
Sana hindi na magbago ang isip ni Harry na pakasalan ako. this is it! Im ready.Pagkabukas ko ng pintuan lahat ng tao nakatingin sakin, grabe nanginginig ako. Mamaya andun na yung daddy ni Harry at sinamahan ako. Nangmagkatabi na kami ni Harry biglang nagsalita ang pari.
( A/n: Okay so umm.. Yall know I dont know whats-word-or-things to say in a wedding so fast forward XD Sorry )
" Harry Styles, will you take Kyle as your wife? Forever? " Tinignan ko si Harry.
" I do. " Sabi nya.
" How about you Kyle Cunanan will you take Harry as your husband ? Forever? " Hindi na ako nagisip pa at sinagot na lamang
" I do. " Magsusuot na ng ring at nakalimutan KONG DALHIN YUNG RING NI HARRY OMG!! WAAAA BAKIT NGAYON PA! Sinuot ni Harry sakin yung sing sing ko, inaantay nalang yung kanya.
" Harry.. I think I lost your ring. "
Kinakabahan ako! Baka iwan nya ako waaaa!!
" Haha I know you forget such things babe. Its with me all the time. " Sabay binigay nya sakin.
" Thanks. " Tapos sinuot ko na sa kanya yung sing sing.
" You may now kiss the-- "
" KYAAAH!! NAKAKAKILEG! " Sigaw ni Candy ( ISTORBO )
" Candy, sssh! " Saway ni Niall.
" You may now kiss the bride " Ulit ng pari. Nagkatinginan kami ni Harry, at ngumite sya.
" I love you Kyle. "
" I love you more Hazza. "
Sabay kiss ko sa kanya.
Nangnaghiwalay na ang lips namin.
" Thats unfair I love you the most! " Sabi nya
Harry is finally mine now! My husband
Hinagis ko na yung flower at si Rebecca ang nakasalo.
" Ano bayan! " Sabi ni Faye.Pero iba ang expression ni Rebecca. Mukha syang malungkot? Oh well ready na ako sa honeymoon! ROUND 69 !
To be continue
A/n: Awwwee so sweet! SINO KAYA ANG SUNOD?! XD ROUND 69 WOOP WOOP
BINABASA MO ANG
My Bestfriend's Daughter | Part III
RandomWe all love Zayn as the Bad Boy But Zayn as a Babysitter?! Marifi is growing up and Zayn's probably feelin alone since all of his friends got a lovely lovelife. And Zayn Is still Lazy to find work, so thats why he stays in Niall's House to play with...