Keyifli okumalar 💫
"Alice, ben gidiyorum." mutfağın önünden geçerken Alice haber verip kapıya ilerledim.
Alice telaşla ve merakla peşimden gelmişti.
"Nereye?"
Ayakkabılarımı giydikten sonra doğrulmuş ve gülümseyerek elimi Alice'in koluna koyarak sıvazlamıştım.
"İşlerim var."
Konuşmayı daha fazla uzatmamak adına söyleyeceği şeyi beklemeden evden çıkmıştım.
Polise gidip babamın cinayetiyle ilgilenen dedektifle görüşmem gerekiyordu.
Arabama binip hızla emniyet müdürlüğüne sürmüştüm, yarım saatlik yolun ardından karakola gelebilmiştim.
Arabayı öylesine bir yere park edip, içeri girdim.
İçeride bir sürü polis formalı insan vardı, onlara bakarken başım dönmüştü. Derin bir nefes alıp etrafıma bakınmaya devam ettim.
"Yardımcı olabilir miyim?" birden sivil bir adam önümde belirdiğinde irkilmiştim.
Fakat fazla uzatmadan hemen konuşmaya başladım.
"James Watson vakasıyla ile hangi dedektif ilgileniyor, onunla görüşmek istiyorum?" adam bir süre bana bakıp, kaşlarını çattı.
"Beni takip edin lütfen." başımı sallayıp peşine takılmıştım.
Koridoru geçerek bir odaya girmiştik.
"Bay Jung, James Watson vakasıyla ilgili bilgi almak istiyormuş hanımefendi." sandalyede oturan adam yavaşça ayağı kalkıp yanıma gelmişti.
"Neyi oluyorsunuz?" dudaklarımı ıslatıp yutkundum.
"Kızıyım." bakışları anında değişmiş ve yumuşak bir hal almıştı.
"Sizinle babamın ölümü hakkında konuşmak için geldim. Babamın ölümünün öylesine bir kalp krizi olduğunu düşünmüyorum. Cinayete kurban gitti." adam kaşlarını çatıp dikkatle bana bakmaya başladı.
"Nerden vardınız bu kanıya?" eliyle siyah deri koltukları gösterdiğinde geçip oturmuştum.
"Hissediyordum. Fakat yardımcımızın anlattığı olay kesinleştirmemi sağladı." kaşlarını havalandırıp merakla bana bakmıştı dedektif.
"Yardımcınız ne anlattı, Bayan Watson?" derin bir nefes verip ellerimi kucağımda birleştirdim.
"Babam kalp krizi geçirmeden evvel Ellen yardımcımızdan bir bardak İngiliz çayı yapmasını istemiş, ve kendisi götürmüş babama. 1 saat sonrasında da.." gerisini devam ettirememiştim.
"Anlıyorum.. Aslında bende sizinle bu konuyu konuşacaktım." başımı kaldırıp dikkatle Bay Jung'a bakmıştım.
"Babanız zehirlenmiş, fakat tespit edilmesi zor bir zehirdi. Bu zehir kana karıştığında kalp krizi ve felç gibi hastalıkları tetikliyor. Bu nedenle dikkat çekmeyecek bir ölüm unsuru. Ve öyle her yerde satılan bir zehirde değildir.." hislerim yine yanıştmamıştı beni.
"Peki, bunu yapanı bulmak için nereden başlayacağız?" Bay Jung bana düşünceyle bakıp bir süre susmuştu.
"İlk öncelikle tekrar hepinizi sorgulamam gerekiyor." başımı sallayıp dudaklarımı bir birine bastırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
revenge ° jjk
Fanfiction~Tamamlandı~ "Nasıl?" derin bir nefes alıp devam etmişti. "Nasıl izlediğin manzaradan daha güzel olabilirsin...?"