18|💫

3.3K 294 49
                                    

Keyifli okumalar 💫

"Kızım nasıl korktum sana bir şey oldu diye." John amca yanıma gelip sıkıca bana sarıldığında gülümsemiştim.

"İyiyim John amca telaşlanma." geri çekilip başını iki yana sallamıştı.

"Korkuttun bizi." kaşlarımı havalndırdığım sırada koşarak koşarak bana doğru gelen Eve ve Chang Sub'ı görmüştüm.

"Seni salak nasıl korktuk!" Eve birden bana sarıldığında sarsıldam da belli etmeyip sarılışına karşılık vermiştim.

"İyiyim, korkmayın bakın buradayım." Chang Sub dudağını aşağı sarkıtıp pıtı pıtı yanıma gelerek omuzlarımdan tuttuğu gibi kendine çekerek bana sarılmıştı.

"Bizi korkuttun Bella, kendimi nasıl suçlu hissettim bilemezsin." tabii ya, bu yer altı olayında bana yardım etmişti..

"Korkuttuğum için üzgünüm, ama sizi tehlikeye atamazdım. Şimdi iyiyim korkmanıza gerek yok." John amca sıkkınca bir nefes alıp ellerini ceplerine sokmuştu.

Mahkeme salonunda bekliyorduk Ellen'ın duruşması vardı.

"Olanları duyduğumda çok şaşırdım, Ellen'dan böyle bir şey beklemezdim. Babanın o'na yaptığı onca iyilikten sonra.." devamını getirememişti.

"Zaten böyle değil mi bu işler? Hiç beklemediğimiz insanlar, hiç beklemediğimiz anlarda, hiç beklemediğimiz şeyleri yaparlar.." demiştim sıkkınca, aklıma geldikçe nefesim kesiliyordu.

Mutlu bile olamıyorum, gerçekleri öğrendikten sonra tutuklandığına mutlu olamıyordum.

Suçsuz yere babamı öldürmüştü ve ben böyle..

Hayatta en korktuğun şey ne deselerdi sevdiklerimi kaybetmek derdim. Bundan başka korkum yoktu, hiç bir korku bundan daha korkunç olamazdı..

Başımı omzumu sıvazlayan Jungkook'a çevirip ifadesizce bir süre yüzüne baktım, bir şey söylemiyordu fakat öyle bakıyordu ki, bakışlarıyla teselli etmeye bana güç vermeye çalışıyordu sanki.

"Şimdi duruşma başlayacak." demişti Hoseok yanımıza gelir gelmez.

13:23

"Karar verildi." demişti hakim elinde ki tokmağı masaya vururken.

Ses kaydını dinlemek bir kez daha sinirlenmeme ve üzülmeme neden olmuştu. Yediremiyorum böyle kolayca elimden almasını.

"Ellen Baker, James Watson'ı öldürmek suçuyla mubabbet hapis cezasına çarptırıldı."

Polisler Ellen'a kelepçeyi tekrar takarak çıkışa doğru ilerlemişti, bense arkasında bakakalmıştım.

Başarmıştım..

Gülümseyerek açık kapıya bakmaya devam ettim, bir süre sonra kapının orda beliren babamla gözlerim dolmuştu.

Hayali bile naif ve güzeldi..

Gülümsediğinde başımı sağa eğip gülümseyerek özlediğim yüzüne bakmıştım. Kapıdan çıkıp giden insanlarla birlikte babamda kaybolmuştu.

Bu kadardı işte.

"Başardın." yanımda beliren Jungkook'a bakıp gülümsemiş ve başımı sallamıştım.

"Çok havalıydım ama değil mi?" gülerek başını eğmiş ve ellerini ceplerine sokmuştu.

"Çok havalıydın.." öyle bir bakmıştı bunu söylerken, bir çok şey ifade ediyordu bakışları.

revenge ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin