23|FİNAL 💫

4.4K 282 115
                                    

Keyifli okumalar 💫

"Sana deli demekte haklıyım cidden, dün gün aldık ve bugün evleniyoruz. Şaka gibi.." Jeongguk gülerek bana bakmış ve omuz silkmişti.

"Deliyim, ama bence kötü bir delilik değil bu?" soru sorarcasına bana baktığında sırıtarak başımı sallayıp dudağımı ısırmıştım.

"Deliliklerine aşığım." başını hayretle sallayıp yaslandığı duvardan ayrılarak bana yaklaşmıştı.

"Bunu bilmek beni mutlu etti, bundan sonra daha çok delilik yapacağım." gülümsedim.

"Peki, şimdi üzerimi giymem gerekiyor. Yoksa geç kalacağız." başını sallayıp yatağa yerleşmişti.

"Çıkmayacak mısın?" başını iki yana sallayıp ellerini arkaya yaslamıştı.

Haline gülerek üzerimde ki pijamaları çıkartıp elimde ki beyaz elbiseyi giymiştim.

(Çok hoşuma gitti bu!)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çok hoşuma gitti bu!)

"Çok güzel gözüküyorsun, Bella." Jungkook ayağı kalkarak yanıma gelmiş ve ellerini belime yerleştirmişti.

"Çok zarifsin." gülümseyip kollarımı Jungkook'un boynuna dolayarak sıkıca sarılmıştım.

"Teşekkür ederim, çok naziksin Jungkook." gülmüştü.

Bir süre sarılmanın ardından geri çekilerek tekrar baştan aşağı süzmüştü.

"Şimdi giyinme sırası bende." başımı sallayarak duvara yaslanmış ve kollarımı göğsümde birleştirerek hareketlerini izlemeye başlamıştım.

O ise gülerek bana bakıp üzerini çıkarmaya başlamıştı.

Takımını giyerek aynada kendine baktı, bense duvardan ayrılarak yanına gidip yakasını düzenlemiştim.

"Çok hoş gözüküyorsun, her zaman ki gibi." gülümseyerek yanağımı öpmüştü.

"Teşekkür ederim bebeğim." geri çekilerek elimden tutup aşağı ilerlemişti.

"Nasıl da yakışıyorsunuz.. Bella çok hoş gözüküyorsun!" Eve yanıma gelip sıkıca bana sarılmıştı.

"Evleniyorsun.." yavaşça geri çekilip bana bakmıştı.

"Evet, evleniyorum.. Şaka gibi değil mi?" başını hızla salladığında dolan gözlerine bakmıştım.

"Çok eskiden beri arkadaşız, bu yaşadıklarına rağmen hep ayakta durup hakkını savundun ve mutluluğu yakalamaya çalıştın. Sonunda başardın, pes etmediğin için başardın. Çok çok mutlu ol, ömrünün sonuna kadar." başımı sallayıp yutkunarak dolan gözlerimi sildim.

revenge ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin