Keyifli okumalar 💫
"Çok güzeller."
Hoseok'a bakıp gülümsedim.
"Babamla birlikte ektiğimiz çiçekler."dediğimde başını bana çevirip yutkunmuştu.
"Üzülmüyorum, o'nunla bu kadar çok anı biriktirdiğim içim mutluyum. Baksana şu güllere." kocaman gülümseyip önümdeki güle dokunmuştum.
"Gerçekten çok güzel." gülümseyerek Hoseok'a çevirmiştim bakışlarımı, bana bakıyordu.
Gülüşüm yavaşça solmuş ve yutkunmuştum.
Bir süre sonra gülümseyerek yanından ayrılıp elma ağacının altına oturdum.
"Bu ağacı dikerken 7 yaşımdaydım." iç geçirip batan güneşin güzel manzarasına baktım. Ortaya yaydığı turunculuk maviliğe karışıyordu yavaşça.
"Büyümüş." başımı sallayıp bağdaş kurmuştum.
"Benim gibi, büyüdü ve yaşlandı." Hoseok gülerek yanıma çömelmiş ve bağdaş kurmuştu.
"Babaannem konuşuyor." omuzlarımı kaldırıp sırıtmıştım.
"Arada babaanneye bağlıyorum, sanırım ruhum yaşlı." başını iki yana sallayıp, elini yüzüme doğru uzatarak yüzüme düşün bir kaç tutamı kulağımın arkasına sıkıştırmıştı.
"Ruhunda yüzün gibi güzel ve genç." başımı eğip bir süre sessiz kaldım.
"Pek-" başımı kaldırmamla Hoseok ile burun buruna gelmiş ve şaşkınlıktan susmuştum.
"Ellen bizi izliyor." yutkunup bana yaklaşmakta olan Hoseok'a bakmaya devam ettim.
Dudağı dudağıma değecekken hızla yanağına uzanarak öpmüş ve geri çekilmiştim.
Ardından elimi saçlarına atıp karıştıratak gülümsedim, tabii bunuları yaparken ne kadar gergindim anlatamam..
Başımı sağa çevirip tesadüfen görmüşüm gibi Ellen'a bakmıştım ve yanında ki Jungkook'a.
Bir süre ifadesizce bana baktıktan sonra başını eğip iki yana sallamış ve gülümsemişti. Ardından Ellen'ın yanında ayrılarak gözden kaybolmuştu.
Bense hızla ayağı kalkarak Hoseok'a bakmıştım.
"Yemek yiyelim mi?" başını sallayarak gülümseyerek ayağı kalkmış ve elimi sıkıca kavrayarak mutfağa ilerlemişti.
Ne yaşıyordum, ne hissediyordum artık anlamıyordum. Kafam o kada allak bullaktı ki..
"Yemek hazır, gelin bakalım." Alice neşeyle elinde ki tabağı önüme koyup yanağımı sıkmıştı.
"Birileri mutluluk iksiri mi içti, yoksa.." elimi çeneme atarak bir süre düşündüm. "Sevgilisi minik bir öpücük mü bahşetti? Pek minik gibi durmuyor ama neyse." Alice elini ağzına kapatmıştı hızla.
Haline gülümseyip başımı iki yana salladım.
"Nerede?" demişti fısıldayarak.
Kendi dudağımın sol alt kısmına dokunarak kaşlarımı havalandırdım.
Bana bakarak hemen silmişti dudağını, kırmızı ruj sürmeseydi bu kadar belli olmazdı sanırım.
Yemek boyunca muhabbet etmiştik.
Yemek bittiğinde Hoseok'un işi çıkmış ve gitmişti, bense odama ilerlemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
revenge ° jjk
Fanfiction~Tamamlandı~ "Nasıl?" derin bir nefes alıp devam etmişti. "Nasıl izlediğin manzaradan daha güzel olabilirsin...?"