Keyifli okumalar 💫
"Hayatım boyunca böyle mükemmel bir gece yaşamamıştım." başının altına sabitlediği ellerinden tekini omuzlarıma atmıştı.
"Sen delisin Jungkook." demiştim gülerken.
Bir yandan da elim çıplak gögsünde daireler çiziyordu.
"Evet, ama en çok sana deliyim." başımı hafif kaldırarak gözlerine bakmıştım.
"Sonsuza kadar seninle olacağım için çok mutluyum." omuzumda ki elini saçlarıma çıkartıp yavaşça okşamıştı.
"Böyle birden evlilik teklifi ettim ve romantik bir girişim olmadı biliyorum. İleride anlatacağın bir anın olmasını isterdim fakat bunun için sabredemedim." başımı iki yana sallayıp dirseğimin üzerine yükseldim.
"Anlatacağım çok güzel bir anım ve evlilik teklifim var. Romantik yemekler yiyip ardından önümde diz çökmen çok klişe olmaz mıydı sence de?" gülerek bana bakıp suratını şirince buruşturmuştu.
"Aşığım sana.."
"Evlen benimle."
Bella duyduğu şeyle başını yavaşça solunda duran Jungkook'a çevirmişti.
"Evlen benimle Bella, sonsuza kadar mutlu olalım.."
Bella'nın yüzünde yavaşça bir tebessüm belirmiş ve vücudunu tamamen hayran olduğu adama çevirmişti.
"Sonsuza kadar mutlu olalım, Jungkook.." Jungkook aldığı cevapla sıkıca Bella'ya sarılıp hafifçe kaldırmış ve etrafından dönmüştü sevinçle.
Bella'yı aldığı bu teklif gerçekten çok mutlu etmişti, olanlardan sonra ilk defa hayatında bir olay düzgün gidiyordu.
"Seni çok seviyorum ve sonsuza kadar çokca seveceğime söz veriyorum." Jungkook durup Bella'yı bırakarak geri çekilmiş ve kızın güzel yüzüne bakmıştı.
"Bir yerden nikah memurumu çıkacak?" kız etrafına baktığında ikisi de gülmeye başlamıştı, bu uzun zamandır ilk neşeli kahkaha atışlarıydı.
"Uçan kuşlar, gökyüzünde ki yıldızlar ve Eyfel kulesi şahitim olsun ki seni sonsuza kadar çokca seveceğim, Jungkook." sıkıca bir birlerine sarılıp dinlenmişlerdi bir süre.
"Bu anı ölümsüzleştirelim, biz ölsek bile hatıralarımız sonsuza kadar yaşasın." Jungkook başını sallayıp cebinden telefonunu çıkartarak yoldan geçen birinden fotograflarını çekmelerini istemişti.
"Oldu işte. Şimdi Eyfel kulesine gidebiliriz."
~
"Uzun zamandır ilk defa bu kadar keyifli zaman geçirdim, sayende Jungkook." Bella üzerinde ki ceketi bir kenarı bırakıp ağrıyan omuzlarını ovalayarak yatağa ilerlemişti.
"Seni mutlu etmek benim için çok önemli, ve mutlu olduğunu gözlerimle görmek inanılmaz bir duygu. Mutluluğun beni mutlu ediyor, Bella." genç kız gülümseyerek ayağı kalkıp sevgilisinin yanına ilerlemişti.
"Diyecek bir şey bulamıyorum sevgin karşısında." Jungkook gülümseyip kıza yaklaşmıştı iyice.
"O zaman sadece gözlerime bak." Bella başını sallayıp dikkatle ve gülümseyerek aşkla Jungkook'un gözlerine bakmıştı bir süre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
revenge ° jjk
Fanfiction~Tamamlandı~ "Nasıl?" derin bir nefes alıp devam etmişti. "Nasıl izlediğin manzaradan daha güzel olabilirsin...?"